Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hva kler du på barnet om dagen? Jeg merker at jeg blir litt rådvill av dette ull "hysteriet", Ull ULL ull.Jeg bruker ull på barnet men synes hun blir så naken, med ull trøye og strømpebukse. Har dere ullbody under ulltrøyene? Janus eller apotekets ull, ull trøye og strømpebukse, og hva har du da over.?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Nei, bruker bare ullbody og ullstrømpebukse (de dagene jeg bruker ull). Utenpå har jeg en tynn fleezedress - så dyne eller pose. Men inne (hjemme) bruker jeg joggebukse, sokker, body og evt. en genser - alt i bomull. Jeg var en ull-elsker helt til eldste fikk påvist atopisk eksem. Nå bruker jeg litt av hvert på han yngste (2 mnd). Men det holder uansett lenge med 1 lag med ullundertøy. Bruker aldri ullundertøy under bukse/genser når vi er inne.
lillespirenmin Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Jeg bruker stort sett ull både inne og ute på minstejenta på 3 mnd. Synes hun blir fort klam i vogna i bomullsklær, og orker ikke skifte på henne når vi skal ut. (altså alle klærne,bytter jo bleie:) Inne har jeg som regel da ullbody og ullstilongs, med en sparkebukse i strikk over. Ute har jeg som regel det hun har på seg inne pluss en ulldress i strikk.
VåreSøteSmå Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Ullbody eller ulltrøye/genser, ullstrømpebukse/ulltights og fleece,evt en ulldress/lekedress og utedressen. God og varm og ikke svett eller klam. Evt strikkeklær utenpå ull'et. bruker 2 lag totalt + dressen )
VåreSøteSmå Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Ute når vi leker selvfølgelig . inne bare strømpebukse el tights og body/tynn trøye. Evt vanlige tynne klær.har varmepumpe.Så her er det godt og varmt ) Bruker Janus ull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå