Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Trodde aldri jeg skulle spørre om noe sånt her, men... Jeg pisser slintrer av blod. Hadde litt grums i urinen og ante at det var en blærekatarr i anmars i går, og i dag har det bare gått en vei. Nå er urinen min mer rosa enn gul, og det er blodslintrer i den. Og det gjør vanvittig vondt Var så mye blod at jeg måtte stappe i en tampong og vaske skikkelig før jeg tok en urinprøve, bare for å utelukke at det kom den veien liksom. ...og ja, gubben sitter i kø på telefon til legevakta, men allikevel. Jeg vet ikke hva jeg spør om engang. Hva er dette, hvorfor i natt og pokker heller, kommer de til å kreve meg innlagt? Det går bare ikke..! Gode tips til smertelindring?
Gjest Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Har du vondt oppover høyre side? Kanskje det er galle- eller nyrestein på vei ut?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Våken her også.. Vært sjuk siden søndag forrige uke. Holdt på å bli bra (trodde jeg) Men har nå så sinnsyyyykt vondt i ørene.. Sitter og griner selv her. Koselig.. Håper du finner ut hva det er! =/ Hørtes ikke godt ut!
Gjest Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Ikke vondt oppover, kun blæra og urinrøret... damen på legevakta mente blærekatarr, noe jeg forsåvidt er enig i, men har aldri opplevd at det har kommet så fort før! Sist jeg pisset blod hadde jeg gått med det ubehandlet i over to uker... Og selv ikke da var det snakk om sånne mengder blod. Men, jeg skulle ringe opp igjen om jeg får feber eller smerter i ryggen, og ellers vente til legekontoret åpner i morra Og knaske smertestillende. Hvordan i pokker vet jeg forresten om jeg får feber eller vondt i ryggen når jeg er dopa på paracet og ibux?
Gjest Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Mamman til Iris: Smerter til å grine av ja, uff. Måtte få mannen til å ringe, for nå gjør det så vondt at jeg bare sitter her som en ball og biter sammen tenna... yey, snart bare seks timer til telefonen til legen åpner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå