Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Følte meg plutselig litt ensom...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Javel,da så..Får tusle i seg jeg også da...Me jeg vil IKKE...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 får ikke sove nå. sov hele dagen med babien for å kunne være våken med ham om natta. men han sover nå også utrolig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå