Gå til innhold

Litt nervøs.


Evitae

Anbefalte innlegg

Er nå gravid i uke 8. Men "føler" meg ikke gravid. Har vel hele tiden trodd at det skulle være en spesiellt følelse, og at jeg skulle være kvalm i det minste. Er overlykkelig over at jeg ikke er kvalm (bank i bordet), men litt nervøs for at det kanskje har blitt borte eller noe...

 

For øyeblikket vokser puppene ganske greit. Har gått opp 1.5str:D

Hadde mye mensmurring og stikking i livmor/eggstokker i starten og har totaldilla på french fries og ostedipp. Allikevel "føles" det ikke ut som jeg er gravid... det har det ikke gjort i det hele tatt...

 

Noen som har lyst til å komme med et beroligende ord eller lignende? Ærlig talt så fisker jeg etter å bli beroliget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ligger jeg noen uker etter deg, er 5+5 i dag.. Har ganske mye smerter i puppene, mensmurringe og er veeeldig trøtt.... Var hos legen på fredag fordi jeg lurte på om alt dette var normalt, og dette var klare tegn på en graviditet... Jeg fins ikke kvalm i det hele tatt, og (bank i bordet her også), så håper jeg at jeg skal sleppe unna det...

 

Har en kollega av meg som ligger 2mnd forran meg og hun ble sykemeldt fordi hun gjorde ikke annet enn å spy de første 6-8 ukene, ble også innlagt på sykehus med intravenøst (gikk ned en del kg).

 

Jeg tror du skal slappe av og nyte graviditetetn med ostepop og french fries ( spiste en pose i går ;)), også skal vi være overlykkelige for at vi er heldige som ikke er kvalme... Jeg har heller ikke denne "spesielle følelsen", tror det er noe som kommer litt senere da vi begynner å få gravid mage ;)

 

Lykke til Evitae...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste tegnet jeg hadde frem til nå var litt stikninger og trøtthet.. Er nå 8+3 og nåå har kvalmen kommet hos meg :( Fytti.. kvalmen har jo nådd nye høyder, har aldri i hele mitt liv følt en så intens kvalme.. kanskje da jeg var matforgiftet.. håper dette går over fort!

Jeg tror alt er like normalt så tidlig i svangerskapet som vi er.. Jeg har trøstet meg med at jeg skal tåle alt av smerte og kvalme (eller manglende som sådan),så lenge alt går bra :)) Når har du termin da,siden vi er i samme uke? Jeg har 2.juli :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første svangerskap vart eg veldig redd for å ha mista då eg rundt veke7/8 mista alle symptom. Puppane vart tom mindre. Men alt gjekk bra og det var utruleg deilig å sjå ein sprell levandes baby på ultralyd :-)

 

Hadde det samme i andre sv.skap og no er også dei fleste symptom borte, men eg er ikkje det miste redd for at det ikkje er liv. Og det er så godt!

 

Alt står sikkert heilt bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Så bra at det ikke bare er meg som mangler "følelsen" og visse symptomer. Har vurdert litt å ta en ny test, men syns det er litt dumt når jeg egentlig vet at det er noe der. hehe. Kontrollfreak og førstegangs gravid passer visst ikke bra sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du at puppene kan bli mindre under greaviditet? Jeg håper virkelig at mine blir mindre og at dem ikke vokser. Bruker til vanlig 80DD og er heller ikke så stor selv. Jeg trur jeg kommer til å plages med de puppene. De har faktisk blitt litt større om er mye ømme. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg hadde ingen symp. Var på ul på fredag og da var jeg 7.2. Vi så et lite hjerte slå.. Så det trenger ikke være noe galt. Nyt graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heilt naturlig at symptomene kommer og går :-)

Eg har gått i fra å ha heilt ømme bryster til ingenting nå. Er ikkje kvalm om morningen og har ingen spise-nykker.

Men eg er gravid i 8 uke for det, don`t worry :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen spesielle symptomer enda, men er ikke like langt som noen av dere andre her. Jeg er 5+0 imorra og så langt har jeg kun hatt stikninger i magen og vært oppblåst. Puppene har ikke vært noe ømme og jeg har kun vært kvalm på kvelden jeg hadde ikm (bank i border her og!). Jeg har allikevel en annerledes følelse i kroppen og vet at det er noe der, dessuten står magen min ut som en kul og det er litt vanskelig å skjule den. Den vil vel synke litt inn om et par uker vil jeg tro. Tror jeg og vil ha en tidlig ul jeg og hvis det er mulig, vil gjerne høre det bankende hjertet <3

Skal til legen imorra så får forhøre meg da. Har fortsatt ikke fortalt noe til familien, kun et par venninner og min mann som vet det. Håper jeg klarer å holde munn en stund til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...