Gjest Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 ...synes man skulle kunne gå i butikken og si neitakk til bleiene, og bare kjøpe stivkrampevaksina? (pampers, altså. Vi sverger til libero pga passform, og jeg får dårlig samvittighet hver gang jeg ser de reklamene)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Om du tar kontakt med Pampers så kan de sikkert gi deg et tlf til de som har med det å gjøre, evt kontonr så du kan gi en pengestøtte:)
Gjest Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 hihi, jeg har faktisk tenkt tanken. Burde stått på reklamen, men igjen; da hadde jo litt av poenget vært borte, siden det helt klart er for å selge bleier...
Gjest Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Hva er dette med stivkrampevaksine og bleier? Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg..
Gjest Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Pampers reklamerer med at for hver bleiepakke du kjøper, kjøper de en stivkrampevaksine til barn i u-land.
Ronja&Odin Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 er jo bare pampers new born bleiene da... er det ikke? personlig liker jeg pampers new born bedre en libero, men liker libero bedre en pampers på 1 åringen min:p
Gjest Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Åh.. Jeg bruker bare Libero til mi.. For en fæl reklame forresten. Får jo kjempedårlig samvittighet når man ikke kjøper Pampers bleier da.. For de små barna nedi gokk, ikke mitt barn. Hun har det best med Libero
soleia Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Synes den reklamen der er ganske usmakleg. Er jo som verdensbestejente seier at dei vil gje oss dårleg samvit for å ikkje kjøpe Pampers. Me brukar tøybleier, og støttar barn på andre måtar. Men fekk jo nesten lyst å kjøpe pampers eg og då eg såg reklamen første gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå