Gå til innhold

Blod ut av munnen på barn snart 2 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det være? H*n våknet for flaska si som vanlig, og da var det en ganske stor dam med blodblandet sikkel rundt puta.. Og litt nedover kinnet. H*n er i god form, og ingenting tyder på at h*n er syk på noen måte. Kan man bite seg i søvne? Ble skikkelig bekymret... :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så ekkelt.. sikkert ikke noe farlig, men jeg ville ringt legevakten uansett :) *hønemor*

Skrevet

Sjekk muinne for sår, hvis ikke hadde jeg tatt en telefon til legevakten.

Når man ikke vet snakker man med noen som gjør det.

Og ikke ta råd fra oss her inne!

Skrevet

Driver han og få jeksler? Eldstemann blødde faktisk fra tannkjøttet da jekslene trengte gjennom:(

Skrevet

Husker en gang det skjedde med min da han var på den alderen, og jeg fant også en stor dam med blodblandet sikkel. Tok han med til legen på morgenen, som undersøkte han grundig og målte crp som var noe forhøyet. Mener å huske at han hadde litt feber også. Legen fant ikke noe, og mente det kunne være at han hadde bitt seg. Fikk kontrollmålt crp to dager etter, da var den på god vei nedover og vi sa oss fornøyd med det da han ellers virket i god form (og vi har en lege som tar ting alvorlig).

Skrevet

Ja man kan fint bite seg i søvne, jenta mi skjærer tenner av og til og da kunne hun fint ha biti seg selv.

Men dersom du ikke ser noen sår i munnen, eller ser tenner som trenger gjennom ville jeg ringt til legen.

Det er mest sannsynlig bare et sår i munnen, men bedre å finne ut av det når du ikke er sikker.

Skrevet

Sambo fikk kjenne nå, og det er en tydelig blemme nede på siden h*n blødde. Men jeg var da sikker på at om man beit seg i søvne, så våknet man?

Det er også jeksler på vei ja... Så det kan være litt av hvert.. Men liker det ikke... :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...