Gå til innhold

Spill til små barn, galskap?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør det kort og greit: for meg virker dataspill, tv-spill og ds til barn i 2-3 års alderen som den rene skjære galskap! Ber barna om det så tidlig, eller er det fordi foreldrene mener de har godt av det?

 

Kjenner jeg er svært skeptisk til utviklingen. Opplys meg er dere snille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var tidlig. Skal gi min snart 6 åring DS i julegave, og det finnes jo noen spill som er lærerike. Skal få det fordi det er god trening, for å bruke det i ulike situasjoner (belønning), ikke hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...