Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Gjør det kort og greit: for meg virker dataspill, tv-spill og ds til barn i 2-3 års alderen som den rene skjære galskap! Ber barna om det så tidlig, eller er det fordi foreldrene mener de har godt av det? Kjenner jeg er svært skeptisk til utviklingen. Opplys meg er dere snille.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Jeg syns det var tidlig. Skal gi min snart 6 åring DS i julegave, og det finnes jo noen spill som er lærerike. Skal få det fordi det er god trening, for å bruke det i ulike situasjoner (belønning), ikke hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå