Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Dere som har hatt den har dere hatt noe små vont i lungene ,bare tenker på de som ble lagt inn om de hadde mye vont og sånn.
Belladonna med to gutter Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Jeg lå på isolat, men hadde ikke vondt i lungene nei, var bare vanskelig å puste...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 fikk du veldig problemer m å puste hva må jeg passe på jeg har litt vont i lungene men får pustet.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 når ble du så dårlig var det etter du var beg å bli frisk el
Belladonna med to gutter Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Det var etter at jeg var ferdig med Tamiflu-kuren ja...ble litt dårligere igjen, så de tok ingen sjanser. Men det gikk veldig bra altså, de bare er veldig forsiktige med gravide. Så er du gravid hadde jeg kanskje ringt legevakten?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 nei er ikke gravid da,men ble du tung pustet og sleit med å puste ut og inn ettersom du ikke hadde noe ubehag med vont.vet du om det er normalt å ha noe vont i lungene tar siste tabl i morgen.
Belladonna med to gutter Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 Slet med pusten generelt ja... Veldig ekkelt når jeg skulle ligge. Ring legen din imorgen du! Det er det beste!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Jeg har også vondt i lungene. Og hoven i hals. Legen lyttet på lungene og sa at om jeg fikk det verre så ble jeg lagt inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå