Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Jeg tenkte lage en del julegaver (til voksne) og da male, strikke o.l. Er ganske flink... Men så er det noen i familien som Alltid skal gjør det samme eller gjøre selv... Skulle male til dem, men ene kom å sa hu skulle male noe selv (visste ikke at jeg skulle) og hu har ikke malt noe før.. Virker som hu Må være bedre enn andre... Hva skla jeg gjøre ?
Gjest sug lut Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Hm.. hva? dette ble vel litt kronglete. Men om det du mener er at noen andre også har tenkt å lage julegaver så er vel ikke det noe problem? Eller er det mest fordi at det er DU som skal være den flinnnnkkke og lage ting?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Hvis du er flink er det ikke noe problem. Lager du bra ting er det jo like fint å få uansett om andre gjør no liknende. Alle om er flinke utvikkler sin egen stil. Jeg har for eksempel en tante med to døttre. De er kjempeflinke i håndarbeid, men selv om alle er flinke til å strikke gir de hverandre ofte strikkede gaver. En er flink med votter, sokker ol, en annen er mer kunstnerisk og den siste er superrask og kan lage store sengetepper ol.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Bare om det kommer til være godt nok
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Joda, men ble usikker på om jeg skulle gi til hu siden jeg ble litt i tvil om det var bra nok for hu og og om det blir satt pris på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå