Gå til innhold

Hva tror dere dette er??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld og nå nettopp kom det noen brunt stygt greier ut når jeg tisset og skulle tørke meg.Det er så mørkt,nesten svart på farge,kansje jeg skal kalle det skitbrunt! Æsj,det ser virkelig kvalmt ut!

Jeg har hatt 1 mensen etter keisersnittet,den 11 november.Altså 11 dager siden i dag! Tenkte i går kveld at det kunne være enten El-blødning,det skjer jo med noen få,den skal vel komme nå i disse tider vis ikke mensen er ganske uregelmessig da..Noe som jeg også tenkte..Men vis det skulle være El-blødning er det vel ikke vanlig at det kommer bare litt 2 dager på rad vel??

Vi skulle ha litt sex i går kveld når jeg gikk på do og tisset først..Da hadde det kommet bittelitt i trusa og kom ned i do litt og når jeg tørket meg..Vi hadde sex likevel selv om jeg hadde "blødd"litt,for det var jo så lite..Det kom ikke noe mer,før nå nettopp...

Det kan vel ikke være rester etter forrige mens??? Den varte ikke mer enn 3 dager,og det var en uke siden i går at jeg var helt ferdig med den! Litt lenge siden at det kan være rester da??

Jeg ammer ikke,og bruker ikke annen prevensjon enn kondom!

Ja,og så en ting til,magen min har vært øm i dag,helt nederst,og så hadde jeg vondt i venstre eggstokk tidligere i dag,tror det var eggstokken,det var ihvertfall det området hvor den er..

Så hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ihvertfall i går og dagen før hadde jeg mye utflod,det er unormalt for meg,er vanligvis veldig tørr dessverre..Men har ellers mye utflod like før El og ihvertfall like før forrige mens hadde jeg mye utflod.

Skrevet

Høres jo tidlig ut at du har hatt mensen en gang allerede om du tok keisersnitt den 11 november? Jeg hadde i hvertfall vanlig renselse da jeg tok keisersnitt med mitt første barn, og hadde blødninger av og på i 5-6 ukers tid. Magen var også såpass øm etter keisersnittet at sex før de 6 ukene var gått kom ikke på tale ;) Og det er jo normalt at livmora trekker seg sammen de første ukene etter fødsel, og dette kjennes jo ut som smerter nederst i magen. Men alt dette vet du sikkert hvis du har født 4 barn :)

Skrevet

aha.. beklager at jeg misforsto, trodde du hadde hatt keisersnitt 11 november jeg, men det var første menstruasjon du mente.. ;)

Skrevet

He he..Tok keisersnitt den 28 september:).1 mensen 11 november.Ingen amming som sagt,og bare kondom til prevensjon..

Skrevet

16 september hadde jeg keisersnitt,ikke 28,da var det termin! Hi hi..Går det an å være så fjern???

Skrevet

Det kom bittelitt i dag også..

Vi det er en El blødning,er det normalt at det kommer sånn da,mørkebrunt,bare litt om dagen,3 dager på rad..?

Vis det er spotting/mellomblødning,er det normalt at fargen er mørkebrunt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...