Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Jeg trenger seriøse svar av dere menn.. Jeg vet min samboer og kjæreste for halvannet år har i det vi ble samboere vært i kontakt med sin tidligere "kosevenn". Da vi ble sammen har han sendt henne meldinger og skrevet at han hadde fått seg samboer. Like etter har han skrevet smser som at ja vil du bli tatt da? Skulle tatt deg nå ol. Tok dette opp med han og han sa han bare sjekket om henne forstod at de nå kun var vanlige venner og ikke noe sex relater lenger. Han fant ut at hun ikke respekterte parforhold og derfor slettet henne fra tlf osv. Har slettet henne fra tlf noe han har sagt og jeg har sett. Jeg vet han syntes dette var veldig dumt og legge opp til det på en måte, men han sier han ikke mente noe med det. Jeg elsker han virkelig og han har ikke hatt kontakt med henne siden denne gangen som nå er 2mnd siden. Jeg skelver bare jeg snakker om dette. Vi hadde en lang grundig samtale om hva vi tolererte i forholdet. Jeg tolerer ikke noe som helst av slibrige sms eller bilder og han er helt enig. Det er utroskap i våres øyne. Da ville han gått fra meg sa han. Noe jeg fortalte han at jeg håpet han gjorde. Som han sa han hadde ikke hatt det så bra som nå før og ville ikke spolert det med noe så feigt. Han vil kun ha oss og han går ikke og "passer på" telefonen sin heller. Så jeg kan sjekke den om jeg absolutt ville det. Jeg anser tlf som personlig så jeg gjør ikke slikt. Hva mener dere? Kan jeg leve trygt og stole på dette? Bare følge med og se at det ikke blir noe rart underveis.. Eller er jeg skikkelig blåøyd her nå? Vær så snill og svar meg dere som er her.. Jeg trenger en manns synspunkt her. Hvordan dere tenker. Ikke bare venninner. På forhånd tuden takk for at du tok deg tid. Velger å signere med følgende av den grunn at jeg vil ikke at det skal komme ut..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Heysann .. Eg er då en jente vel å merke.men tenkte eg kunne gi deg ett svar for det Eg personlig aner ikke om eg ville stolt på han, hadde prøvd. men er jo ikke noe enkelt dette her då!!! Men selvfølgelig ,om han ikke skjuler tlf sin osv er det jo forsåvidt ikke noe grunn til "panikk" :S Har selv en sånn gubbe, men han får 100 mld daglig fra "venninner" som sier han er deilig, og at de er gla i han og savner han ! Så svarer han med følgende"Savner deg og sexy, gleder meg til du kommer hjem, håper eg får se deg i kjolen GID" :S ..... Og han gjemmer tlf sin ... Eg er OVERBEVIST på at han er utro !!!! Men aner ikke kordan eg skal konfrontere han ! Og eg er no snart 34 uker på vei .. Ikke rører han meg, og ingen interesse.... :S Ville dere stolt på en SÅNN mann, som til og med GJEMMER tlf sin og ALDRIG tar tlf når "venninnene" ringer ? :S Og til deg ,så ville eg stolt på han ... Tror ærlig at han ikke gjør noe spooky Masse lykke til :)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Takk for svaret selv om du er jente Jeg prøver å stole på han. Mange tenker nok jeg er blåøyd, men det var sånne sms han kunne sende før. Mulig han var usikker på grensene eller hva, men jeg godtar det ikke. Snakket om det nå og skjer det igjen så vet jeg at han gjør det bevisst og vet mine tanker om den type kontakt med andre jenter. Han har som sagt slettet henne, men jeg ve selvfølgelig at han får tak i det om han vil. Jeg er ikke dum. men han er en voksen mann.. ikke i 20åra lenger og han vil ha et forhold og familie nå. selv venter jeg og ser ann i tiden fremover. Leit å høre gubben din anonym, men samtidig godt at det ikke bare er jeg som har en som har gjort dette. Får vondt når jeg hører du er gravid. Du burde kanskje prøve å snakke ut med han før babyen kommer. så dere ev. kan start på nytt med den lille, og/eller du har hvertfall fått svar. om du skjønner hva jeg mener. Tillit er alt i et forhold, og er man i et forhold så er man i et forhold. Dette sier sambo selv. Så tror ikke han driver med noe egentlig. Det er bare veldig provoserende og sårende og vite at han sendte den type sms. Gav han beskjed om hva han kom til å miste og han så meg rett inn i øynene og lovet. Jeg hadde eksplodert om jeg var deg. Hvordan vet du hva han skriver i meldingene? Har du lest? Hvis du har.. så skjønner jeg hvorfor det er vanskelig og konfrontere han for da må du på en måte si at du har sett på tlf. Mannfolk!!!!!!!!!!! (og nei.. mener ikke alle av dere før dere kaker hodet av meg..) Noen virker som om de virkelig bare gir f og vil såre for alt de kan Om de ikke vil at en skal føle seg bra nok så klarer de det utmerket Hovedinnlegger
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 heysann igjen Jah, dette har eg lest ... ! Han lå og sov, og eg hadde misstanker ,og gjett om eg traff hodet på spikeren... Eg kommer inn å vekker han,kaster tlf på sengen til han ,og sier at han i det minste kan forklare seg ! Han rister på hodet , og sier at det ikke betydde noe og at han skriver sånn til alle( som om DET hjalp då liksom) !!!!!!! Etter det slenger han til og med på en "kjære,om eg sku gjort deg noe tror du ikke eg hadde gjort det for lenge siden"? .. Er eg jævlig go troen når eg NESTEN tror på han? .... Eller gjør han ikke noe gale ! :S Kjenner eg koker hver ganag han får en mld på tlf sin, eller han skal på byn :( Er så oppgitt , ikke nødvendigvis for at han gjør sånne ting , men for at eg lever i den uvisstheten ,og bare går rundt å grubler:( Så for noen mnd siden, ringte eg han når han var på byn , han klarte å ta tlf sin uten å merke noe ! Der hører eg Følgende" Få en skikkelig suss av deg sexy, eg må gå no for eg har lovet en KOMPIS å komme opp til han og sove der i natt"...." Men gi meg en lyd i måren, så kan du være med meg på fest" ... Etter dette har eg slete noe jævlig med å tro på han .. Kjenner at dette spiser meg fra innsiden og ut ;:( Men hver gang eg tar dette opp,blir han sinna ... og enten så går han seg en tur,.. eller så ender det opp med at han tar i meg .... Aner ikke kor mye mer eg klarer eg :S Og i tillegg til dette er eg DØDLIG SJALU av meg ... Kan ikke si at det hjelper noe særlig jaffal
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Her kommer svar fra en MANN! Jeg vil tro han søkte litt "uskyldig" spenning i dette, uten tanke på å gjøre noe ut av det. At han ble "ferska" ga han den vekkeren han trengte og fikk han til å tenke over sine prioriteringe. Vips! Var eks-kosevennen sortert ut av hans liv og dere kan leve lykkelig alle deres dager. I motsatt fall vil du tidsnok finne ut av det, men å gå og spekulere kan virke ødeleggende på hele forholdet, så her er det bare å bestemme seg for å være blåøyd inntil det motsatte er bevist. Det er ganske sexy å oppleve å få full tillit! Motsatt effekt å bli mistenkeliggjort når man han rent mel i posen. Lykke til med å bygge et forhold basert på tillit og gjensidig respekt!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 takk for svar fra en MANN !!!! ^^ Og en go jul ^^
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Jeg tror han har sendt mld bare litt for gøy. Han syns sikkert at det er kjekt at andre er interesserte og har blitt dratt litt med. Hadde blitt veldig sur selv, og det hadde blitt en stor samtale ut av det. JEG tror at han har, som sagt, blitt litt revet med, og da du fant ut av det så sletta han henne fra tlf osv. Med mindre han hadde sletta henen før du leste sms en da?
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Til anonym lenger over.. Du er ikke alene. Mange som er veldig sjalu, inkludert meg selv. Jeg hadde aldri klart å være i et slikt forhold du er i. Å gå i uvisshet og være sjalu og redd han skal gjøre noe galt er den værste følelsen som finns. Som om noen har slått deg i magen. Her har vi blitt enige om at ekser/gamle kosevenner snakker vi ikke med. Vi pleier helel rikke snakke med veninner/kompisser (mottsatt kjønn) noe særlig utenom hvis det er felles venner osv. Ville satt noen grenser. Du er da vel ikke så lite verdt? Og han minner om min kjære, som blir sur når du treffer spikeren på hodet og de føler seg trua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå