barbalala Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Er det noen som har erfaringer med barnevogn i London? Jeg har en simo kombivogn og lurer på om denne blir veldig stor mht t-bane/buss der borte. Vet at det er få t-banestasjoner som er tilrettelagt for vogner/rullestoler. Lurer på om jeg skal anskaffe en god paraplytrille (sånn der du kan felle ryggen helt ned) istedet, men babyen er vel egentlig for liten for dette. Men det går kanskje bra når vi skal kun være der noen få dager?
nanne87 Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Vi skal til London på januar, med vår 4 mnd gamle jente. Har du noen tips? Vi tenkte å kjøpe en trille til turen, da vi har lest at det er vanskelig å reise med stor vogn.
Mom2Two Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Det funker nok ikke noe særlig med stor vogn i London. Jeg ville kjøpt en god reisetrille der ryggen legges helt ned (f.eks Maclaren Techno XT). Så kan man jo legge noen ekstra tepper, så går det helt fint også for en liten baby. Tror faktisk også de selger sånn greier til å ha oppi for babyer, men det hadde aldri vi. Du kan glemme undergrunn, buss osv. med stor, norsk bagvogn;)
Bippe77 Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Ja, de store vognene passer vel kun i Norge egentlig!! Glem å ta den med til London ihvertfall! Da vil du slite deg gjennom folkemengder... buss er umulig.. t-bane vanskelig og butikker det samme! Anskaff en reisevogn isteden.. den er bedre å ha med på flyet også! JEg er superfornøyd med min mclaren tecno xt... ser mange av disse i utlandert også! Jeg var i London ifjor... der så jeg veldig mange med bugaboo bee vognen... så den er nok også veldig bra! En som er så liten er det jo viktig med rygg helt ned... minuset med mclaren er at den er vendt feil vei... ihvertfall føles det sånn med de helt små... supert da de er blitt litt større! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå