Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Har en venninne som sier hun skal gjøre det. Jeg har bedt henne gå til legen, men hun hater å gå til gynekolog sier hun...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Har gjort det og det var helt uproblematisk. Bare nappet den ut. Den er jo bitteliten.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Særiøst?! Jaja, lykke til! Ville ALDRI funnet på det!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Da jeg spurte min lege om jeg skulle ta den ut selv eller om jeg måtte til legen, sa legen at de fleste kom til han, men hvis man var en skikkelig machodame, så tok man den ut selv... Det var helt greit, sa han... (Jeg ville forøvrig ikke gjort det...)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Tror jeg hadde gått til legen altså:-))
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 jeg har gort det... gjorde det i dusjen, den sklei lett ut, ogg merket ikke noe til det engang og nå er jeg gravid, 15 uker på vei .. lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Oi! Er det "mulig" altså. Hadde aldri i verden fått tak i trådene på min..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 jepp det er mulig gjorde det når jeg hadde mensen (selv om jeg ikke blødde mer en en dråpe, var sånn jeg visste det.. tror den sitter løsere da.. merket iallefall ingenting til det.. jeg hadde ganske lange tråder på min da, så det kan jo variere veldig hvos lett det er utifra det... hilsen anonym over
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 joda, det ka sikkert gå å gjøre det selv. MEN det er best å gå til legen/gyn, for den kan ha grodd litt fast, og da bør man ikke nappe i den..... Så jeg skal til gyn å fjerne min (om noen år:p)
Gjest Skrevet 23. november 2009 #12 Skrevet 23. november 2009 Ikke jeg, men har en bekjent som har gjort det. Hun fjernet forøverig strengen på tennene selv også som tenåring. Liker å ordne opp selv;-)
Gjest Skrevet 23. november 2009 #14 Skrevet 23. november 2009 Mange må jo ha streng på tennene (som regel i 10-14 års alderen) fordi de er skjeve, denne ble hun lei av og nappet den av selv med tang. Hun fikk jo ikke bort limet under da, så måtte til slutt oppsøke tannlegen for å pusse det bort. Både moren og tannlegen var lite blid, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå