Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Er en jeg har skikkelig lyst til å ta kontakt med der oppe. Men vet ikke om jeg tør. Vet svært lite om han. Vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget heller< Er bare litt frustrert for tiden. Er Narvik en stor eller liten by? Dvs en by hvor alle kjenner alle?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Nei ikke store byen, er vel slik at gjør du noe dumt så vet "alle" det. Ta en sjanse!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Hm....Ser ut til at jeg må det, ja. For å få fred innvendig:) Er du fra Narvik?
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Jeg er fra Narvik. Det bor ca 18500 tilsammen i kommunen. Hvor mange som bor i selve byen, vet jeg ikke. Tror jeg vet hvem de fleste på min alder (dvs de som er like gamle og de som er pluss/minus to år) er. Hvordan kjenner du han da?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Huff, vet ikke hvor mye jeg tør å legge ut her. I tilfelle folk skjønner, om du skjønner:) Men kjenner han ikke. Vet ingenting om han i det hele tatt faktisk, ikke hvordan han ser ut en gang. Bare navnet, og at han bor i Narvik. Samtidig er jeg FRYKTELIG nysgjerrig på å vite hvem han er. Men som sagt, vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget mitt. Føler meg nesten litt teit nå Kommer selvfølgelig ingen vei med dette. Han er 8 år eldre enn deg Salmonella, så da kjenner du han sikkert ikke. Må vel bare manne meg opp til å ta kontakt med han. Hadde bare vært litt tryggere å visst litt om han først:) Men skjønner jo at ikke det blir så lett. Uansett; hele greia er en positiv ting:) Bare så ikke dette blir misforstått:)
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Du kan søke han opp på Facebook, hvis du ikke har gjort det allerede. Hvis han er der, får du jo i det minste sett profilbildet hans, hvis han er på Facebook Og er du riktig heldig, kan han jo ha åpen profil Hvis du vil, kan du sende meg en PM, det kan jo hende jeg vet hvem han er (eller at han har yngre søsken jeg kjenner).
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 Han er ikke på facebook desverre. Har sjekket det allerede:) Bor du midt i byen? Ser på telefonkatalogen.no at han bor litt utenfor byen;) Skal tenke på det over natta, om jeg tør sende deg en PM Litt flaut hvis han får høre om dette, før jeg har mannet meg opp til å ta kontakt med han:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 Narvik her også. Dvs litt uttafor byen Ankenes nærmere bestemt. Men jeg er tilflyttet så kjenner ikke "hele" byen
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Hehe, skjønner at det kan være vanskelig å stole på en totalt fremmed hvis det er til noen trøst, bor jeg ikke i Narvik nå lengre Men jeg bodde i byen, ja (ikke midt i sentrum, men i en bydel som likevel er sentral)
storm i et vannglass Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 God byen sin d:D studerte der- bodde der i 6 år:) mange fine minner. Synes det var lett å bli kjent med folk der:) Ikke så store plassen- og det florerer en del rykter der:P men av å til må man jo bare ta en sjanse for å leve litt:D
Bellinda Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Da er han tre år eldre enn meg da, ca. Jeg kjenner ikke så godt til de som er fra utenfor byen ofte, men kjenner noen da. Har ikke bodd i Narvik på 14 år da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå