Gå til innhold

JIPPIIIII:-)


GroAnitaA

Anbefalte innlegg

Da har jeg tatt 3 graviditets tester, og alle viser positiv:-)

Jeg er så glad og lykkelig nå, og krysser alt jeg har for at det skal gå bra denne gangen... Jeg har en sønn som er født i oktober 07 fra før, men har mistet to ganger etter det. Så nå håper jeg det er min tur til å være heldig:)

Flere her inne som har mistet før??

MVH:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

 

Gratulere så mye, kjempe gøy!!

Jeg mistet for 5 uker siden, var ca 5 uker på vei, og nå tok jeg test på lørdag og den viser jeg er gravid!!! Vi har prøvd i 17 mnd så det var nesten så jeg trodde håpet var ute på den gode gamle måten.

Nå håper jeg virkelig det holder denne gangen!!!

 

Lykke til da!!

SL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER begge to :) :)

Jeg tok en test i dag. Jeg vet ikke om jeg så syner, men syns jeg så en svaaak skyggestrek i dag.

Har absolutt ingen symptomer så jeg har liten tro på at dette går bra.

Men skal teste på ny i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer alle gravide!!!

når har dere termin? jeg har 07.08...perfekt dato =) gleder meg noe helt ekstremt og håper at alt går bra denne gangen...har mistet 5 ganger totalt og får nøye oppfølging....var på min første legetime idag, 3+6 og skal tilbake 21.desember om alt er bra =)

 

hvordan er formen deres? jeg har sliti med hue i over en uke nå,ikke behagelig,og ikke noe jeg kan ta for det heller...jaja,noen plager skal man jo tåle=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!!!

Gratulerer til dere alle sammen:) Nå er vi jammen meg en liten gjeng her som alle har mistet og kjent på den smerten... Så nå skal vi støtte hverandre opp om dette!!!!

Jeg har termin 03.08:) Håper håper håper det går bra denne gangen....

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen min er bra, men jeg har også hatt unormalt vondt i hodet... Men det hadde jeg da jeg gikk gravid med sønnen min også... Også har jeg fått melk i det ene brystet... Rart... Det var slik jeg merket at jeg kanskje var gravid;)

Jeg tror du kan prøve å drikke masse vann. Det hjelper iallefall for meg!!

Lykke til... Skriv her inne og si hvordan det går da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet for to måneder siden - da var jeg akkurat fem uker på vei, og ble plutselig gravid igjen=)

er nå nesten 6 uker.håper det går bra denne gangen

De sier at man gjerne blir fort gravid etter en spontanabbort - som om kroppen er mer mottakelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Jeg er veldig bekymret nå.... Jeg har nemlig plutselig sluttet å være kvalm, og både tretthet og hodepine har gitt seg....

Jeg er såååå redd for at jeg skal miste nok en gang. Vet ikke om jeg overlever den smerten enda en gang:(

Er ikke øm i brystene lenger.....

Noen som kan svare meg????????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...