Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 8 dager til terminen og hatt sterke kynnere, maserier, menssmerter, kvalme og veldig tak i ryggen.

Nå er alt borte..

Lillebie gullimagen, hvordan går det med deg? Har du tegn ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :o)

jeg har kastet opp i dag og hatt sterke kynnere, opptil 5 i timen....men nå virker det som det dabber av igjen... gått 30 min siden siste kynner nå,.... trodde nesten at nå begynte det å skje noe men....neida.... har fortsatt mens murringer da men hjelper jo ikke det når det ikke kommer noe regelmessig!!!

samme skjedde i går kveld....alt forsvant! men det må vel skje noe med oss snrart vel....kan vel ikke holde på sånn 2 uker på overtid vel?

Skrevet

Jeg skal til akupunktur i morgen så håper ho kan sette igang noe. Ho skal sjekke om jeg er moden i morgen også, så det blir spennende...

Akupunktur dama jeg går til er jordmor også og ho sa at ho ikke ville la meg gå langt over terminen, da skulle ho strippe meg eller sende meg på sykehuset slik at dem skulle sette meg igang..

Skrevet

jeg skal til jordmor til tirsdag så jeg skal få henne til å sjekke modenhet og evt stripping (vet ikke om hun gjør det?)

videre har min kusine "spådd" at jeg skal føde enten i morgen eller den 25....så da må det skje noe snart haha.... eneste grunnen til at jeg tror bittelitt på henne er at hun spådde datoen til bestevenninnen sin når hun skulle føde - og den stemte ! hehe

off er ikke kommet til termin engang og så er man så utrooolig utolmodig!!!

Skrevet

ja, usj. men fødte 13 dager før sist så da håpet jeg litt denne gangen også..

spennende å se om kusina di har rett da:)

Skrevet

da føder du nok snart skal du se :o) dette er min første så egentlig burde jeg ikke egang tenke på å føde før tiden men he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...