dølajinta Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 ??? Syns det er så vanskelig. Er 31 uker på vei uka julaften er, så jeg regner med at jeg er enda større da.
chiquita83 Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Ja det synes jeg er veldig vanskelig oxo. er i uke 28 på julaften og noen julebord før det. men noe å ha på meg,neida:(
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 hm har noen fine kjoler.. se på nett etter kjoler med "søm" under brystet
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Er ca uke 30 når julen kommer, og synest selv det er vanskelig... Er nå 25 uke og føler meg stor som om jeg skulle være i 9 mnd allede..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå