Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Jeg sliter sånn med å komme på ting å lage til middag, og lurer på; hva har dere til middag? Noen gode oppskrifter eller smarte triks?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 vi har noen "safe" vinnere her hos oss... fiskekaker , pasta og gulrotstuing... steik laks , salat , dressing og putte alt inni pitabrød veldig enkel "jukserisotto"..... hurtigris , grønnsaksblanding og steik fisk evt kyllingbiter evt kjøttdeig, eller pølse eller hva som helst... lett og godt... fiskekarbonader i grove hamburgerbrød med valgfri salat... tja..det var noen tips...som ungene synes er veldig gode greier da...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Mange gode tips som jeg aldri hadde kommet på sjøl! Tusen takk:D Så enkelt kan det være. Jeg har gått helt i stå Noen flere som vil dele? HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Kyllingfilet som du banker og ruller sammen med hvitløkssmør i. Dypp i mel, så egg, så loffsmuler. Stek fort i panne og så etterstek i ovnen i 30 min. Pølser og løk og makaroni, med hvit saus i ildfast form, toppet med ost, og gratinert i ovnen. Klar suppe basert på buljong. Fyll med friske grønnsaker, pølser, kjøttdeig, kylling, hva du enn måtte ha lyst på. Fyll pannekaker med stekt kjøttdeig, paprika, mais eller andre grønnsaker. Gratiner i ovnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå