Gå til innhold

Flutide, noen som har barn som bruker dette forebyggende??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Midterste hos oss har astma, men har det veldig bra her vi bor nå, så han slipper å bruke forebyggende astma medisin. Men nå har det vært fuktig over en periode her, og vi har gitt han medisin. På fredag fikk han skikkelig løs mage!! Husker han hadde det når vi bodde på fastlandet også og han brukte den forebyggende medisinen hele tiden. Er det noen flere som har hatt løs mage/diare som bivirkning?? Eller kan det bare være tilfeldig?? Må nok ta en prat med legen, sånn at vi kan få en annen type til han, men greit å høre om det er noen flere som har den bivirkningen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har brukt flutide nå i 11 dager for å løse opp etter falsk krupp, men hun har ikke hatt noe løs mage eller diarè.. her har det mer vært motsatt.

Men hør med legen, han som vet best...

Lykke til. :))

Skrevet

Vi har akkurat gått i gang med Flutide, men har ikke merket noen endring i fordøyelsen..

Skrevet

Jeg har ikke merket noe på fordöyelsen til jenta mi, men det kan sikkert väre noen barn som får lös mage som bivirkning. Her har bivirkningene värt at jenta ble helt hyper og bare hopper, löper, skriker og fekter hele dögnet. Vi får ikke roet henne og hun sover ikke mer enn 6-7 timer i dögnet. Flutide virker som amfetamin på henne! Ta kontakt med legen dersom dere opplever bivirkninger er mitt råd!

Skrevet

her har vi også fått samme bivirkninger som ❤min fineste skatt❤

Snille, rolige, tålmodige jenta åkkas har snudd helt rundt...

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

vi bruker flutide, og har ikke merket noe til løs mage,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...