Gå til innhold

Sjokkert over hvor mage FJORTISER det er her inne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan folk går kledd,hva de gjør,hva de har i handlekurven/vognen,hvordan de er på den ene og andre måten,hva de har på veggene, glad for at pepperkakebyen er knust, bla bla bla i det uendleige..Det er fanen meg ikke mulig.Er dere så forbanna fjortis?Hva fanen gjør dere her.Håper virkelig ikke dere har barn....

Og de som slenger dritt for at noen vil ta vare på niesene/nevøene sine om søstren døde,hallo?Hva fanen feiler det dere?Syns de har ett utrolig godt hjerte de som gjør det,og det skulle jo bare mangle at det ble sånn.At de fikk vokse opp trygt i familien vel?Mange ganger skummelt og lese hva som foregår i hjerne deres..Sorry altså.Liten utblåsning fra en hormonell gravid dame ja..

Og til dere som føler dere truffet når folk slenger dritt.Det er ikke dere det er noe i veien med,men de.

Det finnes så utrolig mange gode foreldre der ute som tar vare på barna sine osv,Dere burde være stolte og ikke hør på de som bare har ekkle kommentarer om alt og ingenting :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du bør lære deg å skrive norsk!

Skrevet

Og du virker jo så mye eldre;)

Du vet at det ikke bare er unge folk som er opptatt av hva andre gjør? dette har med interesse å gjøre, og ikke alder. For noen er sladder og hva andre driver med, en viktig sak. Mens andre driter i det.

Skrevet

Også kan man være anonym,og da skriver folk mye rart. Sikkert ingen som er slik irl:) Ikke ta alt så grav alvorlig hi.

Skrevet

Det veste er at det garantert finnes sånne folk irl....

Blir kvalm av mange her inne..Bare anonym knappen kan brukes så slenges det dritt om alt og alle.. Vi er alle forksjellige..La oss være oss selv uten at andre må syns stygt om det.

Skrevet

Her på anonymsiden kommer det som er stygt og tabu ut. Det ser nok verre ut enn hva det virkelig er.

Skrevet

Og jeg synes det er tragisk at du,som skal være så voksen, skriver så skammelig dårlig.

Skrevet

Ikke fullt så sjokkerende at rettskrivningspolitiet dukker opp også i denne tråd....

Skal vel d**** i hvordan jeg skriver vel?

Kanskje har jeg dysleksi,hva vet vel du?

HI

Skrevet

Jada,alle her på DIB har dysleksi. Ikke drit deg ut.

Skrevet

Ja,og BIM OG DIB har samme anonymforum da,hønsehue.

Skrevet

Ja det vet jeg vel..Men du sa dib.. må si begge deler da vel :P

Skrevet

En regner med at så mange som inntil 1 av 10 har dysleksi.

Da vil her ver ca 70 stykker pålogget her inne akkurat nå, med varierende grad av lese og skrivevansker.........

Skrevet

Kom med noe bedre NN 20.15, Henge seg opp i skriveleifer IGJEN... Er ikke vi litt lei av det etterhvert nå da?

Og JA skriveleifer har jeg skrevet med vilje... Hvis du ikke skjønte det da, for her er det best å ikke gjøre noen feil.

Skrevet

Vet ikke het om jeg skjønte hva frustrasjonen din egentlig handlet om eller hvem du forsøker å trøste her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...