Lola2016 Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Noen sier at kynnere ikke skal være vonde. Men jeg våkner av og til på natten at jeg har begynnende mens-smerter... det er ikke veldig vondt men det kjennes godt og av og til blir jeg kvalm. Hva er da murringer iforhold til kynnere? Jeg har hatt tidvis (kaller det mens-smerter) det går over gjerne etter 5 min... og så kommer det tilbake 4 dager senere i 5 min... *lurer*
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Menssmerter og kynnere er to forskjellige ting. Kynnere er når magen strammer seg, livmoren trekker seg sammen og øver til fødsel. Mensensmerter har vi vel alle kjent fra tid til annen... Kan ha både menssmerter og kynnere samtidig. Jeg kjenner i allefall forskjell.
Hellobaby Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Jeg har det på samme måte. Kynnere er èn ting, mens disse murringene fører til at hvertfall jeg begynner å svette (fordi de bygger seg opp som rier og gjør faktisk ganske vondt). Sist gang jeg skulle føde, hadde jeg slike i ca en uke før fødselen. Denne gangen har de kommet og gått i to uker allerede, og jeg er bare 37 uker enda, så jeg vet ikke om jeg skal ta det som tegn på en nært forestående fødsel, eller hva jeg skal. Vanlige kynnere kommer som oftest når man anstrenger seg litt, mens disse kommer når jeg hviler/sover. Jeg tror det er det de kaller for "mase"-rier, eller modningsrier. Hvis det er helt vanlige menssmerter du har, som ikke bygger seg opp på noe vis, er det kanskje bare fordi du er øm i bekkenbunnen. Håper andre også kan svare på dette! :-)
You can call me Dårris Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Dytter litt på denne jeg. Lurer også litt på dette, har ofte kraftigere sammentrekninger i kombinsajon med smerter, tre fire stk i løpet av en kort stund før det gir seg. Jeg er bare 30 uker, så jeg tror ikke at fødselen er nærme, men jeg håper det kan være med på å modne litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå