Snuqx, gravid Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Er der noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn lang pute til å sove med. Fant en side for noen mnd siden men husker ikke helt hvilken. Der viste de en pute du kunne bruke som gravid og når babyen kom kunne den rules sammen akkurat som et sneglehus og babyen kunne ligge på den.
gutt09+*11 Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 multipute heter det.. ser veldig digg ut.. selger det på bambina.no http://www.bambina.no/index.php?nr=90&case=4&id=776&idkategori=95&startrow=
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Wow! Den så jo bare helt fantastisk ut! Kanskje jeg skulle kjøpt en sånn jeg også?? Noen som har erfaringer med den da, tro??
<3 Maren <3 Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Jeg har den. Har ikke brukt den med barn enda, men i senga nå som gravid. Bruker den til å komme høyere opp noen ganger, med overkroppen, hvis det er mye sure oppstøt. Bruker den mellom beina så ikke bekkenet skal gjøre vondt. Bruker den hvis jeg vil ligge på rygg, enten til å vippe opp litt på ene siden, og /eller få beina opp. Har mye vondt i magen/voksesmerte aktiv, så dytter den litt under magen for å holde oppe for å ikke få så mye kramper i magen. For meg hjelper den til å få litt mer nattesøvn som jeg sliter med, blir kveila rundt på masse forskjellige måter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå