moota m storebror&lillebror Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Jeg har hatt det litt hektisk i det siste og denne uka har vært ekstremt travel. Så idag når jeg hadde spist satt barna enda og spiste. Jeg tok hodet i hendene og plutselig var jeg bare vekk et øyeblikk. Jeg er skikkelig trøtt idag og har også duppet av i sofaen mens lillebror og storesøster var på rommet til storesøster. Jeg husker jeg også sovnet i sandkassen en gang. Men det var midt i lemminga, som betyr at jeg var oppe flere ganger om natten, tok imot lam og flyttet på sauer både på nattestid, morgentid og dagtid. Høygravid. Og imorgen er starten på nok en hektisk uke =/
Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Her er det bare å legge seg tidlig. Jeg la meg kl. 21 nesten hver dag den siste uka! Deilig var det! Kjipt for gubben, men deilig.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 Jeg syns jeg legger meg tidlig om jeg er i seng før 22.30. Utenom når jeg skal på jobb kl.7 og levere de små i bhg. Da prøver jeg å gå å stelle meg kl.22. Er ikke vits å prøve tidligere i alle fall =) Og igår gikk jeg vel i seng ca 22.30 og følte meg mer uthvilt idag når jeg våkna enn på lenge. Selv om jeg var trøtt, for jeg er også sliten! Men denne ukas hardkjør ble avbrutt av lillebror som måtte hentes i bhg pga diare så det blir ikke bhg på han eller jobb på meg imorgen. Så får vi se da, hva som skjer på torsdag. Er litt lei for at jeg ikke får gå på jobb imorgen, for trives veldig godt der!! =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå