maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 hadde følt meg trøtt og ikke helt i slaget en stund da en vennine lurte på om jeg kunne være gravid ..nei nei nei sa jeg da jeg har hormon spiral da jeg allerede har 3 barn ....testet meg og den var positiv...kjente at jeg ble kjempe glad og e rblitt i skikkelig baby modus...så tok jeg en ny test i går bare for og se sånn forsikret skyld og for og se om den var godt til 2-3 på uke indikator...men da var den negativ og brukte samme test cb m uke.. kjøpte meg en dobel pakke qr i dag og begge viste negativ...kjøpte også en cb med uke som jeg skal ta i morgen tidlig. om den er negativ så må det være noe galt med den første...vel? skjønner ikke dette jeg. jeg åpnet dem så noen andre her hadde gjort det og så at den som var negativ viste en sterk og en svak på den ene stripsen og den som hadde vist positiv var bare en blå strek på ene stripsen ...men nå har jo den ligget siden torsdag. jeg har 3 barn der den minste er 4 og har vært så fryktelig dårlig med eldste og minste at jeg på en måte vil vente litt...men når først jeg trodde at jeg var gravid da er jeg det i huet mitt også så da blir det nok til og ta ut spiralen så får vi se hva som skjer. men får da først vente og se hva resultatet blir i morgen tidlig.
GogJSpentNå Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Jeg pratet med jordmor i dag å hun sa at noen tester kunne vise falskt positiv hvis man tok dem fortidlig p.g.a hormoner i kroppen rundt mens.. Synes det er litt skummet jeg.. Nesten så man ikke skal tro på testene før man er godt på veig liksom å tatt flere positive tester..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå