Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 som jeg synes er supersexy... Smaken er som baken
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Regner med at du føler deg ganske trygg på at han ikke blir stjelt av gale dibbere med det første.. Nyt mannen din fordi han er akkurat slik du liker menn!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 jeg er også det....pjuff...da kan jeg slippe å tenke på at noen andre tar han da ivertfall.....og ingen av de "gale" damene her..... *lettelse* knis
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Hehe, bra 20:13 :-) Forøvrig så er ikke jeg så overfladisk at jeg bryr meg on hvordan hår eller ikke hår en mann har.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Det er personligheten som teller. Han jeg er sammen er høy, ganske tynn, litt lut i ryggen, men VERDENS BESTE!!!!!! Ja og han har krøller,,hi hi!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Menn uten hår er mannemann:) Skikkelig maskulint og sexy..Men det bør jo selvfølgelig være heeeeeeeeeeelt kortklipt. Digger det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå