Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Tror faktisk bare en. Kunne vært tilbøyelig til å sagt to men han andre var jeg mye utro mot så vet ikke om jeg virkelig elsket han da...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 en...min mann...faktisk...de andre var jeg betatt av og forelsket i...men elsket dem ikke....
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Elsket eksen min utrolig høyt,og gjør det en liten plass inni meg ennå.Selv om det var jeg som gikk og alt det der.. Har en fantastisk samboer nå som jeg også elsker,men ikke på samme måte som eksen..Tror ikke jeg kan elske slik to ganger,eller kanskje jeg bare beskytter meg..
Bunnies by night Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Signerer anonym 20:06. Har også en ex jeg elsket utrolig høyt - og som alltid vil ha en plass i hjertet mitt - vi har ingen kontakt i dag - og det var jeg som gikk. Vi møtte hverandre litt for tidlig tror jeg... Elsker sambo også - men ikke på samme måte - exsamboeren min og jeg var sjelevenner - det er ikke jeg og sambo
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 To stk. Min nårværende samboer og min eks samboer.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #9 Skrevet 22. november 2009 Jeg elsker en mann -han jeg er sammen med nå. Og har vært skikkelig forelsket to ganger - en gang før min nåværende. Min første forelskelse er nå min beste venn og en mann jeg ser skikkelig opp til og er utrolig glad i
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #10 Skrevet 22. november 2009 Har elsket to, og elsker to enda. Min første kjæreste kommer alltid til å ha en stor del av mitt hjerte, og kommer nok aldri å slutte å elske han. selv om jeg ikke elsker han som en kjæreste lenger, men på ett helt annet nivå. Min mann vet jeg elsker han enda også, og han bryr seg ikke. De har god kontakt, og kan fint omgås uten at noen kikker rart på hverandre.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. november 2009 #11 Skrevet 22. november 2009 Det er ingen jeg noen gang kommer til å elske høyere en sønnen min og evt de barna jeg får .
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #12 Skrevet 22. november 2009 Kun to. Min første store kjærlighet som døde og min nåveærende.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. november 2009 #13 Skrevet 22. november 2009 en. vil aldri ha det sånn igjen.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #15 Skrevet 22. november 2009 To. Min første store kjærlighet kommer alltid til å ha en plass i mitt hjerte, kommer nok alltid til å elske han. Men vi møtte hverandre for tidlig (12 år gamle), så da vi var 23 år gikk det ikke lenger. Men kjemien, og følelsene kommer alltid til å være der. Kommer aldri til å slutte lure på hvordan det hadde blitt om vi hadde møtt hverandre for første gang som voksne... Elsker selvfølgelig mannen min også, heldigvis er hjertet vårt laget sånn at det er plass til mer enn en kjærlighet. Kunne ikke på noen måte tenke meg livet uten min nåværende mann, jeg er livredd for å miste han. Men følelsene jeg har for han er likevel anderledes enn de jeg hadde med min første.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #16 Skrevet 22. november 2009 Kun to. Min ex og min mann. Har bare vært sammen med to menn hele mitt liv.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #17 Skrevet 22. november 2009 èn- og han er jeg gift med!!! Min beste venn, elsker og sjelefrend. Han er min "Alt"...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #19 Skrevet 22. november 2009 En, tror jeg. Har hatt 5 kjærester. Men bare en av dem har jeg elsket ordentlig. Han har satt dype spor i mitt hjerte. Kommer aldri til å glemme ham.
Gjest Skrevet 22. november 2009 #20 Skrevet 22. november 2009 Hvis du tenker på det motsatte kjønn så er det min mann, altså 1. Men ingen overgår kjærligheten jeg har til mine barn, sånn sett så er det 3 :-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #21 Skrevet 22. november 2009 Jeg har vært skikkelig forelsket 3-4 ganger. Jeg har vært ordentlig glad i flere, og elsker barna mine kjempehøyt. Men går ut fra at du snakker om mannfolk? Jeg har elsket dypt og inderlig 2 stykker, snakker vi "sånn".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå