Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her i stua,mannen er oppe på badet. Så tikker det inn en sms fra han; "Hei,hva gjør du i kveld?"

 

Han mener han sendte den til meg,så vi skulle flørte litt via sms, men kjenner jeg er skeptisk. Tenk om den ikke var til meg?!! Uff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha tenkt at det var rart at han ikke skrev noe som var litt "oss" samtidig. Prøver å ro seg i land nå, tror jeg.

Skrevet

Hmm,ja hansie så:) Får bare stole på det:)

Skrevet

Vi vet jo alle at menn er notorisk utro og ikke til å stole på. Så bli rasende, kast han ut og ikke hør på det tullet han sier. Bare bortforklaringer!

Bli lespe det er det eneste fornuftige med de menn som er her i landet.

Skrevet

Tenk om din mann prøvde å gjøre ting litt spennende da?

 

Skrevet

det hadde vært typisk min mann å skrive ei slik melding :)

 

Men selvfølgelig..se ann omstendighetene... hvorfor gikk han i dusjen? er han på vei ut, eller hadde dere planlagt en hjemmekveld?

Uansett.. er det ikke dette du skriver til folk du kjenner? Har allerede skrevet det til to venninner på facebook:)

 

Ikke ovveranalyser det, kjipt hvis han prøvde å få i gang en flørt og du sitter å er sur. La han komme tvilen til gode :)

Skrevet

Stoler du virkelig så lite på ham?

Skrevet

For det første - hva er planene hans i kveld? Hvis dere skal ha hjemme kveld så ville jeg definitivt ikke ha trodd at det var noe hanky panky;) Jeg kunne godt ha skrevet en slik melding til sambo.

 

For det andre så var det ikke akkurat en heftig melding heller - hei, hva gjør du i kveld... det er en melding sambo kunne ha sendt til en venninne uten at jeg hadde hevet et øyenbryn...

 

 

Skrevet

Sånn kan jeg få fra mannen min. Ikke så ofte da, men av og til kommer noen uventede sms, tar det som "flørt" og fører ofte med seg noe hyggelig:)

 

Sjalusi gagner ingen!

Skrevet

Dette er noe min kjæreste garantert kunne gjort;). Elsker at han er sånn!

Skrevet

Hvorfor skulle han da si at den var til deg? Da hadde det jo vært lettere å sagt at det var til en kompis og at han hadde sendt feil :o) Så jeg stolt på han.

Skrevet

Det var faktsik sånn det ble slutt med meg og eksen min. Han skrev ganske stygge ting om meg og sendt den feil- til meg... Dumme mannfolk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...