Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 ?? Har litt dårlig selvtillitt, og derfor også sjalu..hater det!!!!!! Trenger hjelp til og bedre meg, noen tips her?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Selvtillit går på deg. Sjalusi går på tillit til din mann.
Lova Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Husk at det viktigste forholdet du noensinne kommer til å ha er forholdet du har til deg selv. Tenk deg/se for deg andre jenter som du beundrer. Hva er det du liker ved dem? Gjør ting som får andre til å se opp til deg. Det styrker garantert din selvtillit. Begyn å tren. Begyn på et kurs og lær deg noe du ikke kan. Mestringsfølelse er superbra for selvtilliten.Rydd i skap og på loft og gi bort det du ikke trenger til frivillighetsentralen. Mange kommer til å sette stor pris på det. Å glede andre/vite at man kan gjøre en forskjell i noens liv er superbra for å styrke selvtilliten. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Ville bare kommentere..ja sjalusi går på tillit, men det kan ofte være usikkerhet på seg selv som ligger i grunn, altså dårlig selvtillit. For meg hjelper det å trene for å føle meg litt bedre, blir gladere av det også. Angående sjalusi, har du sagt til kjæresten at du har det slik? Ta en skikkelig prat (edru, ofte forsterkes slike ting på fest..) og si fra at du vet at du sliter med sjalusi men at du jobber med å bedre dette, men at det hadde vært fint hvis han kunne hjelpe deg slik at du på en rolig måte kan si fra når du er sjalu, eller be ham om å bekrefte følelsene sine for deg, eller fortelle om kvelden sin hvis han har vært ute uten deg, ofte lager man seg historier i hodet som er verre enn hva som egentlig skjedde, så hvis du får høre hvordan kvelden har vært så kanskje du blir roligere. Det kan også hjelpe å bli godt kjent med vennene hans/ jentevenner? Dette gikk mest på sjalusi da. Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 kjenner godt til det med selvtillitten.. har aldri vært så stor her heller.. men tok tak i meg selv, startet faktisk å fortelle meg at jeg var et bra menneske, trakk frem de positive sidene ved meg selv og "solet" meg i dem.. er ikke lett å få bra selvtillitt, men dette er en start..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå