Gå til innhold

er så redd for og miste den lille

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 22 år. Er mellom 5 og 6 uker på vei.

Har vært gravid en gang før, og da tok jeg abort.

Og er så redd for og miste den lille. Kan vi ikke bare spole frem til 12 uke.

Kan noen komme med noen trøsteord og tanker til meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er i din aller beste alder til å få barn..dette går bra!

Du er mellom 5 og 6 uker på vei, så egget har allerede vært festa en stund, og hjertet har kanskje også begynt å slå:)

Prøv å nyte denne første delen av svangerskapet, og forelsk deg i magen:) stryk over den, og syng for den. Kjenn hvordan du føler deg nyforelska :)

Det er helt naturlig å bli bekymra. Det er nok en måte kroppen har for å få oss til å knytte bånd til den lille, bli redd for den, og skikkelig gla i den. Hadde vi ikke knytta dette båndet i savngerskapet hadde det vært mye vanskeligere å takle tøffe tider med skrikettokter og søvnløse netter når barnet er født!

Det er en del av graviditeten å være bekymra:)

Gratulerer så mye forresten!! :)

Skrevet

Tusen takk for gode ord. Du er best!

Nå ble jeg så glad, disse ordene skal jeg ta med meg. Og dra de fram når jeg er litt lei.. Takk igjen!

Supergod klem til deg... fra ei som begynner og bli litt horonell? Nesten så jeg fikk tårer i øyene nå!! :)

HI

Skrevet

forstår redselen du bærer.. tror nok vi alle er redd for å miste våre små..

men tenk på det, nå er du gravid, inne i magen din vokser en liten spire, et herlig lite barn, som om ikke lenge vil merke alle bevegelsene og lydene dine!

ta deg tid til å prate og synge for "magen", vis den kjærligheten du bærer.. ta det rolig og plei deg selv :-) går nok så bra skal du se!

og som jeg fikk fortalt når jeg selv bar redselen:

dette barnet har valgt akurat deg som sin mor :-) gir nok ikke så lett slipp på deg da.

Skrevet

Hehe ;)

Ser det ble en del skrivefeil i innlegget mitt over her!

Håper du får et flott svangerskap, og bruk tida til å kose deg masse.. vi får nemmelig ingenting igjen for åbekymre oss.. bare hodebry ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...