Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Skal få rettetang av samboer til jul..må være veldig god da jeg har masse krøller jeg ønsker å rette ut jevnlig. Pris har ingen betydning...kjøper gjerne en til 1500-2000+ kr hvis den bare er super bra nok!! Tips?!
Pirkeanonym Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Jeg sverger til GHD sin, og jeg har prøvd mye forskjellig
sasser Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Hei, Jeg sverger også til GHD og har gjrt i mange år - det ER den beste på markedet, uten tvil God jul
cathrine&emma Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 jg har oxo prøvd masse forskjellige, og har du krøller er definetiv GHD den beste, jg har den, kjøpte den på frisørsalong i lyserosa med børste og klemmer og varmebeskytter, dt vil si du kan bare legge den opp i der når du er ferdig , behøver ikke å vente til den er kald... til 1990, jg har hatt perm i håret og det er den enste som har rettet de ut uten problemer og raskt
Nå da? Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Jeg er frisør og bruker kun GHD. Det er det beste som finnes! De kommer i tre forskjellige størrelser, så finn en salong og sjekk hvilken som passer best for deg. Jeg garanterer at du blir fornøyd!! Kjempefin julegave å få!! Sjekk ut sidene deres. http://www.ghdhair.com/no/
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 tusen takk! da blir det GHD i morgen:)))JIPPI
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 Endelig nicket... Siden du er frisør, jeg har som sagt mye krus og krøller..var inne på GHD sin hjemmeside og fant den salon styler som passet for krøllet hår..men den virket så bred, er ikke de smale de beste på stort hår??
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 tror jeg tar en tur til frisører i byen i morgen, vil helst prøve redskapet før jeg kjøper! Den pakken new limited edtion frister:))
Monajenten Skrevet 22. november 2009 #9 Skrevet 22. november 2009 Vil bare tilføre at jeg også stemmer for GHD, helt klart den beste!
Mom2Two Skrevet 22. november 2009 #10 Skrevet 22. november 2009 Jeg bestilte akkurat GHD sin fra feelunique.com Tror det skal være omtrent halv pris i forhold til å kjøpe i salong her.
Mom2Two Skrevet 22. november 2009 #11 Skrevet 22. november 2009 Og du frisøren lenger oppe: Hva anbefaler du av produkter til å putte i håret for å beskytte det når man bruker rettetang? Og bruker man den på vått eller tørt hår? Og ja, jeg er HELT GRØNN! Hehe...
BellaSuz Skrevet 22. november 2009 #12 Skrevet 22. november 2009 Ser alle anbefaler GHD her...joda, det ER en bra tang, og er vel frisørnorges mest solgte tang også. Men vil du virkelig ha en god tang så anbefaler jeg deg CHI-rettetang. GHD er etterligningen av CHI, noe dyrere, og litt dårligere.....Jeg bruker CHI-tanga, og er storfornøyd! Viktig at det er med keramiske plater da det ikke sliter så mye på håret. Og som varmebeskytter vil jeg anbefale Biosilk silkeolje, som trenger inn i håret og gjenoppbygger håret så vel som den beskytter det. De har røde jern til salg nå mot jul, så det i salongen der jeg bruker å klippe meg. De er dritlekre!
Mom2Two Skrevet 22. november 2009 #13 Skrevet 22. november 2009 Men gnir du den biosilk silkeolje (har den fra før faktisk) inn i vått hår eller tørt hår? Og retter man ut vått eller tørt hår? Jepp, som jeg sa, grønn..
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 22. november 2009 #14 Skrevet 22. november 2009 Jeg har lært at man aldri skal bruke rettetang på vått hår. Da koker man håret.
BellaSuz Skrevet 22. november 2009 #15 Skrevet 22. november 2009 Man bruker det i tørt hår, klemmer inn ca en ertestor mengde i håret f.eks i vått hår...føhner og klemmer lett inn litt til før man retter det ut. pass på å ikke bruk for mye, og ikke i hodebunn da det kan se fett ut. Du får skikkelig glansfullt hår! Bare se på gjengen i Skal vi Danse....de bruker disse produktene (inside info;o) Ikke rett ut vått hår nei, det koker. Med mindre man bruker CHI-rettetang wet to dry som man kan rette vått hår med. Den presser fuktigheten inn i håret istedet for å koke det.
Mom2Two Skrevet 22. november 2009 #16 Skrevet 22. november 2009 Good to know;-) Takk! Da får vi unngå hårkoking:-) Får se om den kommer først da, bestilte den på fredag:-)
Nå da? Skrevet 23. november 2009 #17 Skrevet 23. november 2009 Det finnes utallige produkter som er varmebeskyttende, så det man må gå etter er hårkvalitet osv. GHD har egne produkter også, de er veldig gode og de fleste av de som selger GHD, fører disse også. Til krøllet hår hadde jeg nok tatt den mellomste størrelsen på jern. Da har man litt mer kontroll i og med at man må strekke ut håret og får litt mer tak på jernet. GHD varmes opp på bare få sekunder og holder jevn temperatur gjennom hele hårlengden. det gjør at man får likt resultat fra rot til spiss. Man kan bruke jernet til mange forskjellige frisyrer, alt fra å lage krus, Hollywoodkrøller og helt glatt hår. Jernet har bevegelige plater som gjør det mulig. jeg bruker å vise kundene hva de kan gjøre med jernet, så man kan be om litt tips når man skal kjøpe. Jeg har prøvd MANGE typer og det finnes ikke bedre jern i dag. Se opp for forfalskninger, det finnes mange som kaller jernet GHD og som er dårlige etterligninger. Pass på ved nettbestilling, høres litt skummelt ut at de kan selge det til halv pris... Husk også at alle frisører bare anbefaler det de selger i sin salong... ;-) Vi selger mange forskjellige, men kun GHD er verdt pengene! Have a Great HairDay!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå