Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen besteforeldre som skal kjøpe Nintendo DS til vår 3 åring, ei jente som er høyt og lavt, vet ikke helt om dette er for henne... Storebror på 5 skal få det samme, så di regner med at det vil bli krangel hvis hun ikke får...

Noen som har erfaring med 3 åring som får DS???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror denne bare kommer til å bli liggende.

Spillene er som regel fra barn fra 5 og oppover.

Du kjenner jo ditt barn best, men min 3-åring hadde ikke hatt noe særlig bruk for en slik en. Ikke hadde hun sittet stille lenge nok og ikke kan hun lese det som figurene i spillet forteller.

Skrevet

nei...vår 6 åring fikk nå i august...og lillesøster på 4.5 skjønner det at hun får når hun blir eldre og at det er bare storebror sin...ingen krangling heller! synes 3 år er for liten jeg da....

Skrevet

Vår mellomste fikk når han var 3 år etter å ha lånt broren sin i noen måneder. Han klarte seg veldig bra og har tatt fint vare på den :-) Spiller jo ikke mye eller lenge ad gangen på den alderen, men greit at de har hver sine.

Skrevet

Jenta mi på 3,5 år laner søstera sin, og skal få egen til jul:) Utrolig hva de får til! Og hun elsker den!!

Skrevet

Sønnen min på 5 fikk ds for et år siden... Alle spillene han har er fra 3+ så jeg tror det går helt fint å gi det til en 3 åring... Dessuten får man skole spillene "Josefine" til DS nå, veldig lærerike;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...