heme Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Har noen besteforeldre som skal kjøpe Nintendo DS til vår 3 åring, ei jente som er høyt og lavt, vet ikke helt om dette er for henne... Storebror på 5 skal få det samme, så di regner med at det vil bli krangel hvis hun ikke får... Noen som har erfaring med 3 åring som får DS???
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Jeg tror denne bare kommer til å bli liggende. Spillene er som regel fra barn fra 5 og oppover. Du kjenner jo ditt barn best, men min 3-åring hadde ikke hatt noe særlig bruk for en slik en. Ikke hadde hun sittet stille lenge nok og ikke kan hun lese det som figurene i spillet forteller.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 nei...vår 6 åring fikk nå i august...og lillesøster på 4.5 skjønner det at hun får når hun blir eldre og at det er bare storebror sin...ingen krangling heller! synes 3 år er for liten jeg da....
Gjest Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Vår mellomste fikk når han var 3 år etter å ha lånt broren sin i noen måneder. Han klarte seg veldig bra og har tatt fint vare på den :-) Spiller jo ikke mye eller lenge ad gangen på den alderen, men greit at de har hver sine.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Jenta mi på 3,5 år laner søstera sin, og skal få egen til jul:) Utrolig hva de får til! Og hun elsker den!!
lnihj Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Sønnen min på 5 fikk ds for et år siden... Alle spillene han har er fra 3+ så jeg tror det går helt fint å gi det til en 3 åring... Dessuten får man skole spillene "Josefine" til DS nå, veldig lærerike;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå