Gå til innhold

Det stikker i hjertet mitt av dårlig samvittighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 åringen var overtrøtt og ville ikke sove,stod opp igjen hele tida..Og jeg kjente at jeg ble irritert og ble skikkelig streng for hver gang jeg la henne ned igjen..Til slutt så "truet" jeg med at nissen fulgte med på henne og så om hun var grei jente,for det var bare greie jenter som fikk pakke til jul,og da la hun seg til og sovnet...Men får litt dårlig samvittighet for at jeg truer med nissen da...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det var jo det jeg fikk tips om her inne å gjøre, si at nå er nissen igang med å sjekke at alle oppfører seg fint ;)

Skrevet

Har jeg også gjort , hehe! Tror ikke det er noe skadelig, heeh:)

Skrevet

Er nok ikke skadelig,men jeg sa jo at nissen satt på loftstua og fulgte med på henne for hun bet ikke på noe annet:p da ble hun stille,men er nok glemt i morgen..

Skrevet

Det er nå det begynner med vonde og vanskelige situasjoner. Og det er bare jobben som foreldre det der. Ta en pust i bakken, utfordringene kommer videre fremover og blir større og større :P

Skrevet

hehe,regner med det og hun her hun er skikkelig tøff så får nok noe å bryne oss på der ja:p men men går vel over en eller annen gang,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...