Gjest Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Vet dette er litt barnsligt, men jeg er alene hjemme denne uken da barnet mitt er med faren på ferie, og jeg synes det er såå skummelt å være helt alene hjemme, de jeg leier hos og som bor i samme hus er bortreist også... Klarer nesten ikke å slappe av nå som det er mørkt ute og jeg tenker at om noen skulle bryte seg inn har jeg ingen naboer som kan høre meg osv:/ Paranoid, en smule??
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Uff da ,jeg vet hvordan du har det .Jeg er selv veldig husredd . Har dessverre ingen gode råd ,men nå vet du at du ikke er alene om å ha det sånn . Sender deg en klem jeg
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 tusen takk:) godt å ha dataen når man er husredd;) ser litt på tv og nyter et glass rødvin i forsøk på å gjøre det litt mer koselig:)
Sabina og gjengen Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Jeg er også husredd.. Hater når mannen er borte, er husredd selv når bare unga er hjemme med meg.. liker det ikke.. Men sånn er livet, data, telefon og tv er godt å ha i slike settinger
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 HUff ja får ikke håpe det kommer en og voldtar deg da eller noe, kan bare tenke meg at det måtte være det verste å oppleve... Har jo sett på nyhetene at slikt kan skje med huser som ligger litt øde til...Husk å låse ale dørerene iallefal,,,Det er superviktig... Og at alle vinduene er lukket også... Forstår at du er redd....
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 BØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UUUUUUUUUUUHHHHHUUUU!!!!!!!!!!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 Det der syns jeg var veldig unødvendig av deg å skrive anonym 20:35. Jeg kunne også skrevet hvorfor jeg er så husredd ,men jeg vil ikke at HI skal bli enda mer redd !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå