Gå til innhold

Julegave til samboer!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen so har noe tips ang hva jeg kan kjøpe til samboer... ? haha. gir snart opp :P og har IKKE lyst til å gå rundt i byen i desember og lete etter noe.. da kommer jeg til å eksplodere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem sjøl. :( Kun kjøpt en julegave enda og har ikke peiling på noen jeg skal kjøpe.. Angrer på at jeg ikke begynte tidligere, orker nesten ikke gå rundt i byen nå..

Skrevet

det er noe dritt! vi får bestille på nettet :P

Skrevet

Jeg har kjøpt biletter til milletary tatto i spekterum,det vet jeg han synes er moro,og jeg skal være med,har sett det før,veldig bra. Og så skal han få langrennski for han ønsker seg nye,de gamle er utslitt

Skrevet

fant en tysk side som heter "oboy retail gmbh" det er undertøy og de har masse fine ting til mannfolka og mye er på salg:-) bestilte 2 med 3 pk boxershorts og sokker, fikk den en uke etter, må huske bare på fortolling min pakka kom på 150 nok. Samboen driver med kampsport, så skal bestille " beste 100 kamper fra UFC", UFC store, det får bli nok. Ellers synes det veldig vanskelig å finne på noe, i fjor var det morgenkåpe. Ellers det går an å lge masse små gaver som å pakke i gavepapir marsipangris, et par sokker, liten bok om kjærlighet. nå står det plutselig helt stille her:-)

Skrevet

hmmm .. det var ikke så dumt, noe en kan gjøre sammen :)

Skrevet

Vi har kjøpt julegave til hverandre vi, en natt på spahotell i suite med helpensjon:) Skikkelig sløsing med pengene spørr du meg, men det er faktsik siste mulighet vi har til å gjøre sånne ting før vi blir en liten familie:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...