Gå til innhold

Til de som vil le litt, sebratrusemannen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke den var sånn kjempe morsom :( Har jeg dårlig humor?

 

Skrevet

Det var en veeeldig dårlig historie... skjønner ikke at jeg tok meg tid til å lese den... var jo ikke noe poeng i historien...

Skrevet

hiih, det er jo det som er poenget, at man ikke ser poenge. man må lese på kommentarene og, hihi. mulig jeg har dårlig humor men jeg lo så jeg nesten tissa på meg!

Skrevet

Haha! Den der er ganske morsom hvis man leser alle svarene=)

Samme med "Sametrusa" også=D Klassikere på dinbaby =)

Skrevet

Tror man må være dibber for å synes de er morsomme. Jeg lo hvertfall så jeg rista. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...