Gjest Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Denne er bare hysterisk morsom: http://www.dinbaby.com/forum/thread/138883902
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Syns ikke den var sånn kjempe morsom Har jeg dårlig humor?
lnihj Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Det var en veeeldig dårlig historie... skjønner ikke at jeg tok meg tid til å lese den... var jo ikke noe poeng i historien...
Gjest Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 hiih, det er jo det som er poenget, at man ikke ser poenge. man må lese på kommentarene og, hihi. mulig jeg har dårlig humor men jeg lo så jeg nesten tissa på meg!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Haha! Den der er ganske morsom hvis man leser alle svarene=) Samme med "Sametrusa" også=D Klassikere på dinbaby =)
Gjest Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Tror man må være dibber for å synes de er morsomme. Jeg lo hvertfall så jeg rista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå