serin@ Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Ja de har det, men ikke utkjøring, dessuten er de stengt søndager. Men Far East har også take away og er åpen søndager!
Caity<3 Skrevet 22. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2009 Hvor ligger Far East? Har en helt utrolig Sushi Craving NÅ! hehe
serin@ Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Ved hurtigbåt terminalen(?) Retning verven altså, der med den søndags åpne kiosken/mat butikken. Google så finner du sikkert
Caity<3 Skrevet 22. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2009 NICE!!! Takker og bukker... Nå blir det Sushi på mor :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå