Gå til innhold

10 dager overt termin.....


quiquita

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mensvondt i ryggen siden jeg voknet i morrest, og har hatt små tak med "annerledes" vondt i nedre del av magen i løpet av dagen...

om jeg ikke er mamma iløet av noen dager nå, så kommer jeg aldri aldri aldri til å høre på kroppens signaler mer!!

Send meg fødestrø!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, 10 dager er lenge det!!! Nå må jo det være noe på gang da..!! Sender all fødestrø jeg har til overs, men beholder det jeg trenger selv siden jeg har termin i morgen;) Vil helst ikke gå så lenge over termindato....

Har vært både fredag og i dag og fått modningsakupunktur av jordmor, men merker ikke at det har skjedd mye forandring med kroppen!! Men, håper jo at det har hatt sin virknig likevel... Født 2 ganger før, og jeg har ikke det man kaller en god fødekropp!

Krysser fingrene for at du nå er i gang og at fødselen blir en fin opplevelse!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge ja....Har mista litt tro på at fødselen noen gang kom til å start, men har fått litt håp tilbake idag...så får vi se :)

Takk og lykke til selv :) Førstemann ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...da har jeg pusset tennene, lufta hunden, og legger meg....trudde faktisk at ting skulle skje idag...men ja....kanskje det her er siste kvelden!! (det har jeg sagt til meg selv i tre uker nå, men en en gang må det vell stemme..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Slet sikkelig med å få sove i går fordi jeg plutselig hadde et par "masrier". I tillegg hadde babyen trampolineshow, som ikke gjorde sovingen enklere... Men, sovnet i 4 tia og når jeg våknet igjen i dag, var alt stilt og rolig i magen igjen. Så sånn e ståa her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe nytt ikveld da?

 

Limer inn innlegget mitt fra 3.trimester her:

 

...men er fremdeles litt usikker på om "vondtene" er rier. Jeg har hatt skikkelige mensvondt i ryggen i går og mer idag og har hatt skikkelig tak i nedre del av magen hele dagen, det har ikke vært noe systematik i hvor ofte, hvor vondt eller hvor lenge de sitter i. Men nå har jeg hatt tre sterke tak med cirka ti minutters mellomrom, og i de sekundene det varer så rekker jeg å love meg selv at jeg aldri aldri skal bli gravid igjen! Det gjør vondt vondt vondt...men det er akkurat som om magen presser oppover ikke nedover!

 

De varer ikke lenge, sist gang telte jeg til rundt ti sekunder....trur jeg, det ble så vondt at jeg glemte å telle....trur dere at dette kan klassifiseres som rier?

 

Bagen er klar og jeg er fremdeles hjemme....men kan bare ringe min mamma så er hun er på 2 minutter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ingen nytt her i kveld. Det kommer en og annen kynner som er litt ubehagelig, men ingenting som tyder på at det er noe fødsel i nær framtid.... Smører meg med tålmodighet. JM sa til meg at hvis jeg stresset for å komme i gang, så "blokerer" jeg bare for den energien som trenges for at fødsel skal starte... tar det med en klipe salt! Tror det starter når det skal...

Men, det høres nå ut som du har noe på gang... Håper det for din del!! Hvis ikke den er ute om 3 dager så må de jo sette deg i gang!?!

Har du fått time til overtidsvurdering??

 

Knip....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart sagt, jeg og pappa ligger på sofaen og ser jakten på kjærligheten og prøver å ikke stresse med noe...selv om tankene flyr litt!

Det kommer vell når det kommer ja, vi misser det nok ikke! ;) Selv om jeg blir beskymret for om babyen har det bra der inne!

 

Nei, jeg var jo på sykehuset forrige lørdag, og legen da trudde at jeg skulle fø ganske snart da, siden jeg var moden....vurderte å ringe idag, men jeg var og er så sikker på at ting er på gang at jeg ikke har ringt å avtalt noen time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå??? Fortsatt hjemme eller??

Det er iallefall jeg! Nå skal jeg ut å slå ihjel noen timer i byen, shoppe og lunche litt. Bedre det enn å sitt hjemme å vente på at det skal skje noe. Har absolutt ingen tegn til at noe er i gjerde....:(

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...