Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 var hos legen og fikk beskjed om at datteren min er syk pga virus.nå har hun hatt 40 i feber i en uke kan virus gått over til bakterier?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 jeg tror det, fordi jeg hadde virusinfeksjon i halsen en gang og kunne derfor ikke få antibiotika. Men etter fire- fem dager leste jeg i en legebok der det sto noe om dette. Jeg tok en ny tur til legen og da var det plutselig bakteriinfeksjon og jeg fikk antibiotika, det var himmelen altså
Ugl@ Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Nei, men man kan få en bakteriell infeksjon etter en virusinfeksjon, viruset kan redusere allmenntilstanden slik at immunforsvaret er mindre rustet til å håndtere bakterier i normalfloraen, som da kan føre til at man blir syk av bakterier man ellers ikke merker noe til.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 jeg har alleredet vært tre ganher hos legen,men synes jo det er fælt at ikke feberen gir seg.vi må nok ta en ny tur enten i kveld eller i morgen.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Klokt sagt Ugla. Det virker litt sånn at man kan bli spist av gribber etter å ha blitt bitt av en gjeng med løver. Uten at løver derved får vinger og blir til gribber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå