Gå til innhold

Lave menn er bare så utrolig usexy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg spyr! Ser ikke ut! Ser enda bedre ut om kjerringa er høyere, ser momentant ut som ei stor ku,mens gubbfaen dasser etter. Og kjerringa ser skikkelig mandig ut,tvert hun er høyere. Urk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 156 og jeg elsker lave menn

Skrevet

Er man lav selv,ser det greit ut, er man høy selv,med en lav mann,ser det bare dust ut.

Skrevet

Oi oi.

Da husker ikke du bryterbrødrene John og Lars(?) Rønningen. Det var kjekke karer i sin tid. Ikke store, men draget hadde de... Du hadde antagelig lagt deg på ryggen for Tom Cruise, og han er ikke lange biten.

Hver sin smak. Du har i alle fall klart å skrive et krasst og unødvendig ufint innlegg. Gratulerer!

Skrevet

Tom Cruise? Nei takk. Og nei takk til Rønningen brødrene. Hadde de hatt noen cm til, kanskje, men og være så lav ser bare skikkelig dust ut.

Skrevet

Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det er så usmakelig å hakke på ting personer ikke kan noe for. Det ser så skikkelig dust ut å være lav... Hva mener du at man skal gjøre med det, da?

At noen synes f.eks. å gå med hanekam er skikkelig dust (tåpelig utrykk forresten), så uttrykker man forskjell i smak, noe man bevisst velger å uttrykke seg med.

Du kan god si at brillene mine er stygge, men det er usmakelig å si at det er skikkelig dust å bruke briller (kan ikke bruke linser eller opereres).. U see?

Sånn som et er stygt av meg å si at det er skikkelig dust å være så stokk dum som HI, for hun kan i bunn og grunn ikke noe for det. Hjerneskaden er uopprettelig.

Skrevet

Personlig liker jeg de litt lave - mellom 170 og 180 er skikkelig nam. Kunne aldri vært sammen med en høy tynn fyr personlig. Synes de er usexy. Smaken er som baken.

Skrevet

Tja... For å si det på en litt mer diplomatisk måte, enn deg HI, så liker jeg ikke lave menn. Jeg er selv bare 162, men jeg ser aldri 2 ganger på menn som er under 180 (ca, jeg går jo ikke rundt med målebånd).

Jeg håper jo at det er en del som liker lave menn, men jeg takker nei til det.

Skrevet

Hvor år grensen på lav/høy mann da?

Skrevet

Ingen kan noe for sitt utseende ,men passe høyde til å bli sleika i fitta hahah

Skrevet

Helt enig, syns menn må en viss høyde for at jeg syns de er flotte. Er selv 175 så jeg syns de må være høyere enn meg.

Skrevet

jeg synes en mann er for lav når han er under 180, og han er høy om han er fra 185 og oppover.. jeg synes den perfekte høyde er 185 :-)

Skrevet

Det ser skikkelig dust ut? Haha, så mye tror jeg nesten ikke jeg har ledd av et innlegg før!

Jeg er nesten bombesikker på at du ser skikkelig "dust" ut du også, og en ting jeg ER sikker på, er at du er DUM som et brød, siden du ikke har viktigere ting enn dette å komme med!

Fy faen jeg ler av deg! ;-)

Skrevet

Noen som ikke har hørt om det gyldne snitt?

Det handler ikke om hvor høy/lav eller smal/bred,

det handler om riktige proposjoner; hvordan det forholder seg til hverandre.

Se på meg da, jeg er 1.65 og min mann 1.80.

På et bilde ser dette veldig pent ut.

Min x er 30 cm høyere enn meg, og det så rett og slett rart ut.

Skal man se det fra et vitenskaplig perspektiv så er det ikke hvor vidt mannen er høy eller lav som har noe å si, men hvem som forholder seg til ham

Skrevet

Dette innlegget kommer opp med jevne mellomrom.

Jeg tror HI har store problemer.

Skrevet

og dere dumme dibbere lar dere provosere gang på gang.

Skrevet

Så bra, da slipper min fantastiske mann å ha deg siklende etter seg neste gang han skal ut. Kan på forhånd si at han ikke hadde likt deg noe særlig...

Skrevet

Synes også menn må ha en viss høyde, minst 180 cm. Men, det jeg synes er verre enn kortvokste menn, er TYKKE menn.

*Grøsser*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...