Naomigirl Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Hei damer! Er det noen her som har erfaring med å gifte seg med en kul på magen? I mai skal jeg gifte meg og er da ca.6.mnd på vei... Vi kan vurdere å utsette bryllupet, men er jo klar for å gifte meg:) Hvordan var dagen din da du giftet deg og var gravid?
Gjest Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Jeg var ikke gravid da vi giftet oss, men syntes hele bryllup-styret var skrekkelig slitsomt og personlig hadde jeg aldri orket det som gravid da ... men hvis dere får god hjelp med forberedelsene og ikke har masende svigermødre som skal legge seg oppi alt kan det sikkert gå bra
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Jeg var 3 mnd på vei da jeg sto brud (planlangt bryllup, ikke planlagt baby:) og det gikk jo fint, men skulle aller helst ikke vært gravid da jeg giftet meg. Ille nok å starte dagen med oppkast, men særlig ille på bryllupsdagen, eller første dagen som nygifte ;-)
Gjest mphs Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Jeg var 34 uker på vei da vi giftet oss. Vi hadde ett supert bryllup og en fantastisk dag. Ble akkurat slik vi hadde håpet på. Det er nå over 4 år siden.
heme Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Jeg var 16 uker på vei da vi giftet oss. og det gikk helt kjempe fint!! Litt ekstra trøtt, men det tror jeg du blir uansett, fordi det er mye å tenke på på forkant! Familie og venner fikk vite nyheten om vi skulle bli 5 stk i familien igjennom sangen jeg hadde skrevet til min mann.. jeg hadde ikke utsatt bryllupet hvis jeg hadde vært deg... God hjelp får du vel hvis du bare spør..:-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Hvis dette er det første barnet deres ville jeg absolutt giftet meg som planlagt og ikke utsatt det. Vi giftet oss før vi fikk barn, og det var så utrolig flott. De fleste jeg kjenner har giftet seg etter at de fikk barn/det første barnet, og for de fleste har det vært en kabal med barnevakter og styr med amming og nattevåk før og etter bryllupet. Og så har de enten tatt bare en helg på bryllupsreise alene, eller måttet reise et sted med bamseklubb. Det kan man gjøre når som helst senere i livet, men den romantiske bryllupsreisen alene er enklest å gjøre som 2. Lykke til uansett hva dere velger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå