Gå til innhold

Flere enn meg som har en "flørt på si"? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens herligste samboer, som jeg elsker over alt på jord! Og vi har det flott sammen:) Men etter at vi har vært sammen i 5 år, og vi er blitt småbarnsforeldre, er selvsagt noe av piffen litt borte. Vi er ikke like ville etter hverandre som før, det har blitt mer dyp kjærlighet som gjennomsyrer livet, hvis dere skjønner!

Men, det er en fyr fra studiegruppa mi som har ærlig fortalt at han er betatt av meg;) Og GUD så herlig det er! Han har sendt noen meldinger med komplimenter der han sier hvor vakker jeg er, hvor god person osv, og jeg kjenner at jeg vokser veldig på det! Føle at jeg blir som en fjortenåring igjen;) Det kribler litt i magen og jeg smiler fra øre til øre! Det er så godt å få bekreftelse fra andre hold til tider;)

Og forholdet til meg og samboeren min har virkelig hatt godt av det! Hehe, jeg har fått tilbake en del av det ville i meg igjen, så vi nyter hverandre mye mer om dagen:p

OG FØR DERE HYLER UTRO!!: Jeg viser samboeren min de meldingene jeg får av "flørten" min, og han synes det bare er koselig at jeg får slik oppmerksomhet, og han liker at jeg har blitt mer som jeg var for 3-4 år siden. Da holdt vi nesten ikke fingrene fra hverandre, og litt sånn har det blitt igjen;) En vinn-vinn situasjon! Jeg får oppmerksomhet og han får glede;) Og "flørten" er fullt ut klar over at jeg ikke kommer til å forlate samboeren min, og det godtar han. Men som han selv sier, han liker å flørte med meg, og han vil ikke la være med mindre jeg ber ham om det;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, da har du en veldig tolerant samboer som virkelig stoler på deg:)

Tror ikke jeg hadde tatt det så pent om mannen min mottok slike meldinger fra en annen dame, det må jeg innrømme. Tror ikke mannen min ville likt om jeg var i din situasjon heller. Han er ikke veldig sjalu av type, men det går mer i respekt; han synes det er veldig respektløst av menn som "prøver seg" på andre damer. Så han hadde nok blitt sint.

Men dette funker tydeligvis for dere, så da er det jo bare bra:)

Skrevet

Ja samboeren min er vedig tolerant, og jeg også:) Han har hatt flere damer etter seg når vi har vært ute på byen osv, og i starten plaget det meg vel, men nå synes jeg det er koselig for ham. Det er jo så deilig å føle et annets menneske blikk på en, vite at noen andre enn samboeren synes en er attraktiv

Skrevet

ja..har to sånne "flørter" på gang...en med en fra hjemstedet mitt som har vært forelsket i meg i ca 15 år....( stakkars mann....) .. noen meldinger og litt msn innimellom... tar en fest sammen når vi er på samme sted..men ikke noe mer....

så med nr 2.... en kollega av en venninne av meg..... som jeg aldri har møtt "LIVE".... men som jeg har hatt mail / sms / og telefonkontakt med i 13 år...merkelige saker egentlig....

men kjenner det gjør meg godt å få disse meldingene i ny og ne...gjør at jeg føler meg atraktiv ennå..og at jeg fortsatt betyr noe liksom...

men jeg har IKKE fortalt det til min mann..... tror ikke han er SÅ tolerant selv om det egentlig ikke er noe galt i det...men allikevel.....ville nok ikke satt pris på om han hadde to sånne ting gående uten at jeg visste det......

Skrevet

Ja, har hatt flere gjennom årene, men det har avtatt etter vi fikk barn. Jeg har blitt mer en en-manns dame etter jeg ble mamma.

Har kontakt med en mann, som jeg bodde på hybel med i studietida. Vi var bare gode venner da, og jeg tok han veldig for gitt, men det har vist seg at han var forelsket i meg. Han er advokat nå, og utrolig kjekk, så han er min back-up. Hehe.

Skrevet

har ingen flørt på si, er kun interessert i mannen min og slik har det vært i 3 1/2 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...