Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Er det noen som kan hjelpe meg anng OS. Jeg se på tabellen til NAV som gjelder fra 1 mai 2009 at jeg skal nesten 400,- kr mer i mnd. Gikk opp litt i juli (45 kr) da grunnbeløpet økte, men er jo litt forskjell på 400 og 45. Er det noe som blir etterbetalt i ettertid? Noen som har peil? Tenkte å ringe NAV og spørre, men tar jo en evighet å komme igjennom på telefon jo...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Har du full overgangsstønad? Da skulle du hatt ca 800 etterbetalt i juli, for det er da etterbetalingen skjer hvert år. Men dersom du har redusert overgangsstønad pga arbeidsinntekt, så blir jo ikke uttellingen av stigningen like stor for deg. Stigningen blir redusert, slik resten av overgangsstønaden er redusert for deg.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Har ikke full overgangstønad men iflg tabellen til NAV ( gjelder fra 1 mai 09)utifra det jeg tjener i året så står det at jeg skal ha 1680,-. Jeg fikk 1205,- da jeg begynte å få overgangstønad i våres (ser dette stemmet utifra tabellen som gjelder fra 1 mai 08), ble økt til 1253,-. Synes det ar rart at jeg ikke får 1680,- nå (minus skatt da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå