Gå til innhold

Magesmerter, men ikke rier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Jeg har så utrolig vondt i magen og det føles som luft, er ikke regelmessige sammentrekninger heller. Hjelper ikke å gå på do. Gjør vondt å bevege seg og er smerter helt nederst i magen. Ringte sykehuset nå og de sa det nok ikke var noe fødsel på gang, men at jeg må ta kontakt hvis det blir verre. Noen andre som har eller har hatt det slik? 11 dager til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke litt forstoppelse og luft som er på vei da? Det kan gjøre passe vondt i en mage som har liten plass fra før :)

Skrevet

Eg har d sånn kver dag, akkurat som en sur mageknip...! drikker vann og puster langt ned i magen :)

Skrevet

Bra å høre at jeg ikke er alene. Gjør vondt når jeg presser lett inn der hodet er festet helt nede også. Blir så bekymret for at noe er galt. Men er vel sikkert bare luft og ikke helt bra i tarmene om dagen.

Skrevet

Jeg har akkurat den samme vondten. "Bra" å høre at man ikke er alene:) Jeg har 15 dager til termin. Tenker kanskje at det kan være bekkenet som bøller litt og gjør seg klart også, og at baby stanger litt? Baby danser jo som bare det, så jeg har ikke vært veldig bekymret egentlig, men det blir litt slitsomt å gå med vondten i opptil en mnd til:P

All ære til de som går med bekkenløsning hele svangerskapet! Jeg har vært superheldig og ikke hatt noen plager før nå, så jeg tør ikke klage så mye og høyt!:D

Skrevet

Har det sånn jeg også. Kommer og går!! Godt å vite man ikke er alene:) Er vel ikke farlig.. Men har hatt skikkelig vondt ett par ganger. NEsten så jeg har lurt på om noe er i gang! 18 dager igjen forresten!

Skrevet

I natt har jeg nesten ikke sovet. Kanskje en time tilsammen. Fikk beskjed på føden igår at jeg skal ta kontakt med jordmor idag. Hun skal ringe meg opp. Har hatt akkurat som en kniv som stikker nederst i magen, ca hvert 10 min i natt. Har vært helt forferdelig. Det er akkurat der hodet er festet. Blir så bekymret når det ikke gir seg!!

Skrevet

Blir spennende og se hva hun sier da!! Er ikke noe behagelig og gå sånn hvertfall.. HOld oss oppdatert da??:)

Skrevet

Åh, jeg ble litt "glad" nå for å lese dette. Misforstå meg rett her da=)

Jeg har det sånn selv og synest det er skikkelig ekkelt å nesten litt skummelt.

Tørr ikke ringe legen grunnet dette, da jeg sikkert bare får svar som sur mage, fulle tarmer, luft osv... Men jeg kjenner det igjen, synest kanskje magen blir hard når jeg får sånne "tak" men tenker...det er sikkert ikke det jeg håper det skal være :P

Men det er snart gjort for oss nå jenter, jeg er 37+1 i dag og skal ha KS om 14 dager=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...