It's all about me Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Bedre enn vanlig modelleire? Noe søl? Blandes fargene lett?
Bunnies by night Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Veldig artig å holde på med - niesene mine holdt på med dette i fjor sommer. Ikke søl, husker ikke om fargene blandes lett... Men gøy var det i hvert fall:)
Gjest Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Gøy Her har plastelina gått i søpla. Vi bruker moonsand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå