AOerfødt<3 Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 fikk akkurat kynnere.. men den var litt annerledes... presser liksom nedover i underlivet og kjenner mensmurrende smerte i magen.. har ikke termin før 1januar..men kjenner jeg blir litt bekymra... nå skal det sies at jeg har vært plaga de siste dagene med veldige kramper i ryggen.. uregelmessige.. men nå gjør det vondt iu magen =( blir redd jeg =( noen råd.. hjeeelp
mammas skatter <3 Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 blir du redd så ringer du føden..... :/ de har vertfall peiling og e der for å hjelpe oss
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Jeg hadde lignende i forrige svangerskap, det varte i noen timer og så ble det helt borte igjen. Husker jeg var sekundet fra å ringe føden selv, men som førstegangs turde jeg ikke tilfelle det skulle vise seg å være helt normalt. Kjente ikke lignende smerter igjen før fødsel, så vær i allefall på vakt, ta tiden osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå