Gå til innhold

KYNNERE MENSMURRINGER.. HJEEEELP


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk akkurat kynnere.. men den var litt annerledes... presser liksom nedover i underlivet og kjenner mensmurrende smerte i magen.. har ikke termin før 1januar..men kjenner jeg blir litt bekymra... nå skal det sies at jeg har vært plaga de siste dagene med veldige kramper i ryggen.. uregelmessige.. men nå gjør det vondt iu magen =( blir redd jeg =(

 

noen råd.. hjeeelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir du redd så ringer du føden..... :/ de har vertfall peiling og e der for å hjelpe oss :)

Skrevet

Jeg hadde lignende i forrige svangerskap, det varte i noen timer og så ble det helt borte igjen. Husker jeg var sekundet fra å ringe føden selv, men som førstegangs turde jeg ikke tilfelle det skulle vise seg å være helt normalt. Kjente ikke lignende smerter igjen før fødsel, så vær i allefall på vakt, ta tiden osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...