Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 I går ble jeg dritsur fordi mannen tilbragte en hel dag sammen med en kompis. Uten å gi noen som helst info om når han skulle komme hjem eller når vi skulle spise osv. Jeg hadde en avtale på kvlden, men det tar vi ikke hensyn til. I dag klarer han faen meg å bruke en hel søndag på samme kompisen..... tror faktisk det snart sier klikk i hodet mitt:(
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Huff, kjenner til dette så alt for godt! Anbefaler deg å ta en god prat med han, der du forklarer rolig hvorfor det gjør deg sint, og at du ønsker han kan gi deg et tidspunkt han kommer hjem, og respektere at du og har avtaler! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Merkelig prioritering, men må du virkelig vente på han for å spise? Er det ikke bare å spise når man er sulten og be han pelle seg hjem når du skal ut? (om dere har barn)
Kleint Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 De skulle helt sikkert ha en koselig middag, hun klarer nok å spise alene også. Skjønner deg godt jeg hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå