Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Nå er det jo forferdelig at noen har ødelagt Pepperkakebyen i Bergen. Men er det ingen som stiller seg tvilende til å lage kunst av matvarer? Jeg tror de fleste som ble født før ca. 1930 var helt avvisende til å leke med maten på denne måten. For de hadde opplevd hvordan det var å være uten mat. Og det blir kanskje teit i forhold til u-landene at vi skal bygge opp stadig flere pepperkakebyer. Det er tross alt massevis av egg og store mengder mel og sukker som går med til dette. Bør ikke matproduksjonen i verden heller brukes til noe nyttig, dvs. til mat? Attpåtil skal det bli dobbelt så mye sløsing når denne pepperkakebyen i Bergen skal bygges opp igjen.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Totalt respekltløst! Det sier litt om Nordmenn!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Vet ikke om jeg misforstår deg nå, men du mener at det er respektløst å sette opp en pepperkakeby i utgangspunktet? Jeg må si at det er så ufattelig mange andre ting som er så titusener ganger værre. En pepperkakeby syns jeg er kjempekoselig. Håper der sitter noen der ute nå med fyllenervene utenpå, og vet at hele landet syns de er komplette idioter.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Jo, en pepperkakeby er kjempekoselig. Men det virker som om det blir stadig mer sløsing i det norske samfunnet for hvert år som går. For hvert år blir det mer eggkasting og mel-kasting blant russen, har jeg inntrykk av. Da jeg var russ drev vi ikke på slik. Er det ingen som tenker på alle hønene som har verpet alle disse tusener av egg? Synes det er trist med alle eggene som ender i asfalten, ja enda til på gulvet innendørs i skolebygget, hvert år nå. Og det blir stadig flere pepperkakebyer i landet, og de blir stadig større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå