Gå til innhold

Fler enn meg som er 5+6 i dag!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så utrolig spet og håper jeg gjør alt så riktig som mulig...er første gang vi skal ha barn... hva med dere? vet ikke noe om noe jeg...føler jeg! har begynt på folsyre (det har jeg fått med meg)..Er det noe annet man bør tenke på?

Jeg vil bare at ukene skal fly sånn at magen titter frem! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passe på å hvile nok, kanskje? Selvfølgelig holde seg unna rusmidler og andre gifter... Passe på hygienen i forhold til jord og kattedritt. Ellers blir det å ta tålmodigheten til hjelp. Er selv uke 24 ;-)

Skrevet

sluttet og røke på onsdag og lurer på hvorfor jeg egentlig ikke gjorde det før..var ikke så stress som jeg trodde det skulle bli...så da er det i box hvertfall.prøver og spise grønnsaker, men har alt for dårlig oppfinnsomhet når det gjelder middagsmat. forslag?!

takk for svar supersynser og lykke til videre.

Skrevet

Er 5+5 så nesten :) Gleder meg så masse jeg også, og vil at lille magen skal titte frem snart!! Vil helst ha den nå he he.

Sluttet å røyke 4 dager etter jeg fant ut om bebisen, tok vel 1 til 2 røyk om dagene mellom så ikke masse. 1 uke og 1 dag som røykfri idag :)

Spiser minst 2 frukter hver dag nå, og skal prøve å få i meg mer :)

Lykke til videre :)

Skrevet

Takk! Bra at du har lagt vekk røyken. Mener at gravide bør spise lite sukker, men at vi godt kan spise en del fett og proteiner. Ett sted må næringen komme fra. Og selvsagt masse grønnsaker og frukt.

Har du en perm fra Skolekjøkken-timene? Der kan det stå en del middagsforslag. Forslag kan være: Kjøttkaker, seibiff, kinamat, gryterett, koteletter, fiskepudding, kylling, lasagne, pai, fårikål, fiskegrateng, osv.. :-)

Skrevet

Tror jeg har noen kokebøker fra skolen fortsatt, så jeg får vel ta en titt i de. Men takk for dine forslag også. Det setter jeg pris på. :)

Skrevet

Netti86 juli baby 2010... Ja det er vel det jeg gleder meg mest til...at alle bekymringene blir så og si borte og at magen syns... hørt at gulrøtter er veldig bra. men må nok lese mer om det også. er dette din første!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...