Gå til innhold

Flere som ikke skal sende ut julekort i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor stresset jeg så fælt med det, og året før der å, men fikk så lite igjen for det. Var omtrent ingen som sendte ut julekort til oss. Mens vi tenkte på alle og enhver. Så i år er det ingen som får julekort av oss. Dyrt blir det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om man ikke sender så får man iallefall ingen. :D kanskje var det mange som fikk i fjor som vil huske på dere i år. synes det er koselig å sende julekort jeg, og det er i grunnen ikke så viktig hvor mange jeg får tilbake.

Skrevet

Det dyre er frimerket her hos oss, men så klipper og limer vi med barna og lager "postkort". Elsker å få, så da må jeg nesten sende:) Har ei lang snor der barna henger, og det er den fineste juletradisjonen.

Skrevet

Har vært inne på tanken, men jeg sender nok en del. Dog ikke 50 stk som i fjor ;o)

Skrevet

Ja, det går jo an å sende til f.eks de vi fikk av ifjor og de nærmeste. Men svigerinnen min hun har ikke sendt julekort på 6år, ihvertfall, det er 6år siden førstemann ble født, men jeg får vel sende til dem fordet.

Skrevet

Ser at vistaprint.no har 50% på sine julekort denne uken, der bestillte vi ifjor, men da må jeg jo bestemme meg i dag. Fikk plutselig dårlig tid.

Skrevet

Vi sender hjemmelaget kort/julebrev (ikke noen lang avhandling om hele livet, men litt mer enn bare bilder... )

Så da er det bare frimerker og konvolutter vi bruker penger på. Dessuten sender vi bare til familie og gode venner. Så da blir det ikke sååå innmari mange =))

Synes det er koselig å sende uansett, så jeg blåser litt i om ikke alle sender tilbake =))

Skrevet

Aha, kanskje jeg skal bestille en ladning derfra da :) Var de fine? Jeg har pleid å lage selv, men har ikke sjans til å rekke det i år. Vi flytter snart, og har tusen ting å gjøre etter innflytting. Kan ikke sitte å skrive for hånd, klippe og lime da altså....;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...