Gå til innhold

Hva er galt med meg?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har et bra forhold på alle måter..

 

Men noen dager siden kom jeg i kontakt med en annen jeg aldri har truffet før...

 

Vi har snakket lenge(der er i forbindelse med jobben) men jeg har ikke flørtet med han med tanke på mannen min som elsker meg og som vil gjøre alt for meg...

 

Prb er at jeg kommer til å se den andre hver dag i de neste 2 mnd..Jeg er veldig redd fordi jeg tenker på han veldig mye ...bare etter noen dager etter jeg traff han..

Jeg prøvde å være distant..ikke snakket om personlige ting..ikke gjort veldig mye sammen..

 

Andre som har blitt bettat..GÅR DET OVER? Hva skal jeg gjøre siden jeg ikke vil såre mannen min eller gjøre noe dumt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva du skal gjøre for ikke å såre mannen din eller ikke gjøre noe dumt?det må vel bli å ikke la seg bli bergtatt av denne mannen det da!det er vanlig å bli betatt av ander, det tror jeg de fleste har blitt en eller flere ganger, men poenget er at man ikke gjør noe med det!man bare nyter at man synes denne personen er en fin person,men man går hjem og "spiser"!

 

ikke tenk så mye på at du skal se denne mannen hver dag i 2 mnd,jo mere du tenker på det,jo mindre naturlig forhold får du til denne personen.

 

prøv å slapp av og stol på deg selv,du klarer vel å ha fingrene av fatet??

Skrevet

Kan være at det er nyhetens interesse, og at han allerede etter ei uke vil virke mer ordinær for deg. Men dersom du blir mer betatt eller forelsket, må du bare holde deg i tømme og ikke snakke for mye med ham om ting som angår fritida. Du skal jo bare ha et jobbrelatert forhold til denne mannen.

Dersom han vil ha deg med på timelange filosofiske samtaler som ikke har noe med jobben å gjøre, si at du ikke har tid.

Skrevet

hei 14.49 det er nettopp dette som har skjedd..har snakket mye om synet på livet og filosofi..men ellers har jeg prøvd å ikke dra inn ting som angår fritida...

Jeg skal unngå denne mannen men enhver pris ...

Takk for gode råd til dere begge...føler jeg meg lettet nå

 

HI

Skrevet

Lykke til... Han har ingen krav på å diskutere filosofi i det vide og det brede. Da kan han lett virke innpåsliten. Bevar kontrollen over ditt eget liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...